تعرض به دختر نوجوان در مزرعه معتادان / هیچ زور و تهدیدی وجود نداشت!



تحقیقات در مورد این پرونده در سال 1999 با شکایت دختر جوانی به نام بهنام میترا آغاز شد. وی در توضیح این حادثه برای مسئولان گفت: روز حادثه داشتم از كوچه ای در پایین تهران عبور می كردم كه یكی از جوانان معتاد جای بهنام اكبر را بست و من را با تهدید چاقو به خانه ای متروك برد كه این یک سایت اعتیاد “من در آنجا بسیار گریه کردم و از او التماس کردم که مزاحمتی برای من ایجاد نکند ، اما اکبر به درخواستهای من توجه نکرد و مرا کتک زد و سپس کلید اتاق بالای طبقه آخر همان خانه را از دوستش سعید گرفت و با زور مرا به آنجا برد. میترا به پزشکی قانونی ارجاع شد و کارشناسان پزشکی قانونی حمله به وی را تأیید کردند. طبق اطلاعاتی که شاکی به کارمندان ارائه داد ، سعید دستگیر شد اما اکبر به مکان نامعلومی فرار کرد. شش ماه پس از حادثه اکبر بود توسط مأموران شناسایی و دستگیر شد و وی به اتهام تجاوز به عنف و شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران و سعید به اتهام همدستی در این جنایات فرستاده شد.

در آغاز جلسه دادگاه ، میترا گرچه روحیه خوبی نداشت اما خواستار اشد مجازات برای هر دو متهم شد و گفت: وقتی آن روز اکبر مرا متوقف کرد ، واقعاً فکر نمی کردم که او می خواهد چنین کاری را انجام دهد و فکر کردم چون او مواد مخدر مصرف می کرد ، در حالت عادی نبود ، بنابراین این کار را کرد. اما هنوز باورم نمی شود و هر شب با کابوس این واقعه هولناک از خواب بیدار می شوم ، بنابراین تمایلی به بخشش ندارم.

سپس متهمان در صحنه حاضر شدند. متهم در مرحله بدوی با بیان اینکه وی به شاکی تجاوز نکرده است ، این اتهام را رد کرد و ادامه داد: “میترا تنها به این خانه آمده بود. من اصلاً با او کاری نداشتم.” من اتهام رابطه غیرقانونی را می پذیرم ، اما به زور کاری نکردم.

وی در پاسخ به سوال قاضی که در صورت بی گناهی فرار کردی ، گفت: “خانواده دختر به خانه ما آمدند و تهدید کردند که با چوب و سلاح مرا می کشند.” به همین دلیل ترسیدم فرار کنم.

سپس سعید به ایستگاه رفت اما او نیز اتهام خود را رد كرد و گفت: من آن روز مواد مخدر مصرف می كردم و حالم خوب نبود. فقط دیدم اکبر با دختری جوان به آنجا آمده و با هم به طبقه بالا می روند. من هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخچه آنها نداشتم. هیچ زور و تهدیدی وجود نداشت. من فقط دیدم که آنها با هم سوار می شوند.

بیشتر بخوانید  آغاز طرح جبران خسارت و تلفیق آموزش دانش آموزان در همدان

در پایان اظهارات متهمان و وکلای آنها ، قضات برای صدور حکم عجله کردند.

23302

دیدگاهتان را بنویسید