تعداد کشته شدگان تاج در گیلان در حال افزایش است – گیلان نیوز – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از رشت ، آبتین حیدرزاده پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تغییر رنگ تاج در گیلان ، شهر تالس به شهرهای نارنجی استان گیلان اضافه شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تعداد بیماران کرونر در استان در حال افزایش است ، افزود: در 24 ساعت گذشته 120 بیمار کرونر قلب در بیمارستان های گیلان بستری شده اند.

حیدرزاده گفت: هم اکنون حدود 500 بیمار در بیمارستان های گیلان بستری هستند و 100 بیمار نیز به دلیل وخامت حال در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها بستری هستند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه متأسفانه مرگ و میر بیماران کرونر نیز در حال افزایش است ، خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته چهار مورد مرگ عروق کرونر در استان گیلان رخ داده است.

وی افزود: درخواست ما از همه مردم رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم برگزاری جلسات است و اگر مجبور شوند در کمتر از نیم ساعت جمع شوند جلسه باید در فضای باز و ماسک باشد.

حیدرزاده اظهار داشت: اجرای واکسیناسیون در استان گیلان تسریع شده است و اگر تا زمان واکسیناسیون همه ساکنان صبور باشند ، وضعیت استان به حالت عادی برمی گردد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: افراد بالای 60 سال برای دریافت واکسن و دریافت واکسن کرونا تا 15 روز آینده باید در سیستم بهداشت ثبت نام کنند.

انتهای پیام / 614 / ی

بیشتر بخوانید  ایا فردا مدارس چهارمحال بختیاری تعطیل است پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید