تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دانا از شش هزار به ۱۲ هزار افزایش یافت



وی با ابراز خرسندی از وضعیت مطلوب پرداخت مطالبات و همچنین کسب و کار مطلوب شبکه فروش شعبه قزوین، ابراز امیدواری کرد این روند روز به روز بهبود یابد و شاخص های عملکرد حفظ شود.

وی در ادامه سخنان خود در این جلسه با تاکید بر اصل تنوع بخشی به محصولات و خدمات بیمه ای از کارکنان و نمایندگان شبکه فروش خواست تا با سیاست این شرکت طرح های طلا و نقره مهر دان را در اختیار مشتریان قرار داده و به ارتقای کیفیت خدمات کمک کنند. عملیات شرکت نمونه کارها..

لازم به ذکر است اباذر نوروزی رئیس شعبه بیمه دانا استان قزوین با ارائه گزارش مختصری از عملکرد این شعبه خاطرنشان کرد: این شعبه سال 1400 را با پرتفوی 280 میلیارد تومان و زیان سپری کرد. نسبت 52 درصدی، ابراز امیدواری کرد که بخشی از دغدغه ها، مشکلات و مطالبات این شعبه را در رابطه با تحقق بودجه 570 میلیارد تومانی تعیین شده برای شعبه قزوین در سال 1401 برطرف کرده باشد.

در ادامه رضایی دبیر انجمن صنفی نمایندگان استان قزوین ضمن ارائه گزارشی از آمار و عملکرد واحد قزوین به بیان برخی مطالبات و دغدغه های نمایندگان و شبکه فروش پرداخت.

در ادامه این سفر مدیران ارشد شرکت بیمه دانا و اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین نیز طی نشستی مشترک دیدار و گفتگو کردند و سپس از مرکز درمانی فرهنگیان بازدید کردند.

در این جلسه که پنجشنبه 28 آبان ماه سال جاری با حضور دکتر رضا جعفری مدیر کل بیمه روز، هیئت همراه و سایر مدیران ارشد این بیمه گر در محل اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد. ، اجرای تفاهم نامه بیمه و راه های گسترش روابط و افزایش تعامل طرفین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بیشتر بخوانید  بارش دو ساعته در چابهار در سال گذشته بی سابقه بوده است

دکتر رضا جعفری در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین با ابراز خرسندی از قرارداد FIM بین شرکت بیمه دانا و وزارت آموزش و پرورش و تشریح نحوه انعقاد این قرارداد، بیمه سلامت فرهنگیان را برجسته کرد. ، گفت: امیدواریم در برنامه های آینده بتوانیم بیمه پایه را ارائه کنیم.(بیمه اجتماعی) و بیمه تکمیلی باید تلفیق شوند و همه پوشش ها در قالب یک سرفصل تحت عنوان سلامت فرهنگی ترکیب شوند. در روز بیمه و ارائه خدمات باید از طریق یک شرکت تجاری انجام شود که در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر پرهیز از انزوای نظام بیمه ای و حوزه سلامت بیمه شدگان گفت: طرح آموزش و پرورش یک طرح ملی و بزرگ و در عین حال برای سلامت معلمان و فرهنگیان بسیار حائز اهمیت است. . .

دکتر جعفری با بیان اینکه شرکت بیمه دانا از 50 سال پیش در صنعت بیمه در حوزه بیمه سلامت شناخته شده است افزود: یکی از زیرساخت های مهم برای ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان، عقد قرارداد با مراکز درمانی است. . ، زیرا تعداد مراکز درمانی در صورتی که شرکت طرف قرارداد بیشتری داشته باشد سرعت و دقت کار نیز بیشتر می شود و در عین حال مراجعات شخصی بیمه شده به شرکت های بیمه کاهش می یابد. .

وی با بیان اینکه شرکت بیمه دانا تعداد مراکز درمانی خدمات رسانی به کاربران را از 6000 به 12000 مرکز پرداختی افزایش داده است.

مدیرکل روز بیمه ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک فعالیت در حوزه درمان به عنوان یکی از نیازهای ضروری وزارت آموزش و پرورش به صورت هوشمند انجام شود.

بیشتر بخوانید  بایدن و اشرف غنی - با آژانس مهر مشورت شد اخبار ایران و جهان

وی در ادامه افزود: از سال آینده بیمه دانشجویی در قالب بیمه نامه تکافل صادر و به بیمه شدگان مزایایی تعلق می گیرد.

وی با ارائه گزارش مختصری از عملکرد روز بیمه در رابطه با طرح آموزش و پرورش، ورود روز بیمه به این طرح به ویژه اداره درمان فرهنگیان بر اساس تعهدات اجتماعی شرکت را مورد اشاره قرار داد و گفت: همه ما مدیون هستیم. معلمان، پس احترام و تعالی همه مشتریان و به ویژه معلمان بخش مهمی از مسئولیت اجتماعی و حفظ ارزش های انسانی ما در شرکت بیمه دانا هستند.

پس از سخنان دکتر جعفری، نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز بر لزوم همکاری طرفین تاکید کرد و اظهار داشت: همه باید کمک کنند تا اتفاقات خوشایندی در این حوزه بیفتد.

مرادی در ادامه بر لزوم توجه ویژه به فرهنگیان بازنشسته تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که همکاری مطلوبی بین روز بیمه و آموزش و پرورش برقرار شود چرا که سرمایه گذاری در این مجموعه منافع مطلوبی را برای طرفین به همراه خواهد داشت.

روابط عمومی بیمه دانا

دیدگاهتان را بنویسید