تعداد بیماران کرونری ارجاع شده به بیمارستان گناوه هفت برابر شده است



به گزارش ایرنا ، روابط عمومی بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه به نقل از دکتر محمدعلی دریانورد ، افزود: موج پنجم تاج در گناوه بسیار بیشتر بود و ما بیش از 100 بیمار سرپایی داریم. 15 درصد آنها در بیمارستان بستری هستند. “

وی گفت: در موج پنجم بیماری کووید 19 ، تعداد بیماران بی سابقه است و تخت های بیمارستان کاملاً پر شده است.

داریانوارد گفت: “با توجه به روند رو به رشد توصیه های مربوط به تاجگذاری ، ما دو بخش عمومی بیمارستان را ادغام کردیم و یک بخش جدید با 32 تخت برای بیماران کرونری اختصاص داده شده است.”

وی گفت: ظرفیت تخت های بیمارستانی مشترک بیماران کرونری به 60 تخت افزایش یافته است.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه افزود: ما از تمام امکانات بیمارستان برای ارائه خدمات مطلوب به مردم استفاده می کنیم و تخت های مورد تایید کرونا تکمیل شده و با افزودن یک بخش جدید با 30 تخت Corona ، خواهیم دید که ظرفیت این محفظه کامل است. “ما همچنین.

وی گفت: با توجه به افزایش تعداد بستری ها و شدت علائم بیماران ، چهار تخت ویژه در بیمارستان برای حوادث و سوختگی به بیماران پاسخ نمی دهد و چهار تخت جدید با تمام امکانات و تجهیزات تخصصی ایجاد شد.

وی ادامه داد: در 10 روز گذشته حدود 1750 اسکن توموگرافی کامپیوتری ریه بر روی مراجعین انجام شده است ، با توجه به خطر تشعشع به بدن ، تنها در صورت لزوم و با نظر پزشک باید توجه شود.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین در گناوه گفت: علائم اولیه ویروس جهش یافته هندی به نام دلتا شبیه سرماخوردگی است و آبریزش بینی ، گلودرد و احتقان بینی مهمترین علائم اولیه بیماری عروق کرونر قلب است. “

بیشتر بخوانید  سرقت بازیگر سریال پایتخت جنجال ساز شد

وی از ساکنان شهر خواست تا پروتکل های بهداشتی ، از جمله پوشیدن ماسک ، فاصله گذاری اجتماعی و اجتناب از اجتماعات ، از جمله مراسم تدفین و عروسی را به شدت رعایت کنند تا سلامت خود را حفظ کرده و فشار بر کادر پزشکی را کاهش دهند.

شهر گناوه در قسمت شمالی استان بوشهر واقع شده و در حالت حاد تاج قرمز قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید