تعداد بیماران سرپایی عروق کرونر چهار برابر شده است



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، وزیر بهداشت با بیان اینکه در روزهای اخیر تعداد بیماران سرپایی عروق کرونر در کشور تقریبا 4 برابر شده است، اظهار داشت: این موضوع باعث نگرانی زیادی شده است، بگذارید این کار انجام شود زیرا ما نگران omicron ها هستیم.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم تجلیل از بانوان پزشک جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی درباره استقبال مردم از نوبت سوم واکسن کرون و وضعیت Omikron در کشور گفت: ساعت 21 تا 22 درصد از دوز سوم واکسینه شد. دوز سوم باید فورا تزریق شود زیرا نگران اومیکرون هستیم.

وی گفت: تعداد بیماران سرپایی عروق کرونر در کشور در روزهای اخیر تقریباً چهار برابر شده است که نگرانی زیادی را به دنبال داشته است.

این بیماری در کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار بد است

عین اللهی ادامه داد: در کشورهای اطراف ما، در اروپا و آمریکا، وضعیت بیماری ها بسیار بد است. آیت الله رئیسی که به روسیه رفته بود، در جلسه ستاد ملی ویروس کرونا با بیان اینکه وضعیت بیماری ها در روسیه نیز بسیار بد است و تعداد زیادی بیمار و فوت شده وجود دارد، گفت: این بیماری در کشور روسیه نیز بسیار بد است. خدا را شکر وضعیت کشور ما خوب است. در حال حاضر، اما ما باید وضعیت را خوب نگه داریم و ادامه دهیم. مشخص کنید که این امر مستلزم درخواست افراد برای واکسن است.

وزیر بهداشت در ادامه درباره وضعیت بازگشایی در کشور توضیح داد: همانطور که اعلام شد با تهویه مناسب و رعایت فاصله می توان بازگشایی را انجام داد و در صورت وجود مشکل، ستاد ملی ویروس کرونا می تواند تصمیم دیگری بگیرد. در حال حاضر بازگشایی با شرایط اعلام شده در حال انجام است.

بیشتر بخوانید  ۴۶۶ فوتی و ۲۹۷۰۰ ابتلای جدید کرونا / مجموع جان‌باختگان به ۹۷ هزار و ۲۰۸ نفر رسید -

دیدگاهتان را بنویسید