تعداد بستری شدن های کرونر در گلستان به 390 نفر رسیده است – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، عبدالرضا فاضل دوشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران ، با اشاره به روند رو به رشد توزیع ویروس کرونا وی در استان گفت: هم اکنون 390 بیمار کرونر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد 76 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت و 24 بیمار با دستگاه تنفس وصل می شوند.

گلستان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، افزود: با توجه به شرایط. ویروس کرونا در کشور و ظهور قله پنجم و شیوع جدید دلتا و سویه های هند ، ما می خواهیم مردم همچنان پروتکل های بهداشتی را دنبال کنند و در مکان هایی با افراد زیادی حضور نداشته باشند.

به گفته وی ، در حال حاضر چهار شهر علی آبادکتول ، گنبد کاووس ، آزادشهر و مینودشت قرمز هستند.

مدیر پیشگیری و کنترل بیماری های عفونی مرکز بهداشت گلستان همچنین گفت: تاکنون 67 هزار و هفت نفر در گلستان دوز اول واکسن دریافت کرده اند. ویروس کرونا و 31،882 نفر در دور دوم برنده شدند.

علی باقری با بیان اینکه این واکسن همچنان برای گروه های سنی 70 سال به بالا تزریق می شود ، افزود: تاکنون بیش از 75 درصد گروه های هدف در استان ، علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

وی تصریح کرد: افرادی که واجد شرایط واکسن هستند می توانند پس از ایجاد کارت الکترونیکی سلامت با مراکز واکسیناسیون استان تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید  ببینید | پشت پرده مرگ درسا و پنچر شدن آمبولانس

دیدگاهتان را بنویسید