تعداد بستری شدن های کرونر در کر به زودی به هزار مورد می رسد



به گزارش روابط عمومی علوم پزشکی قم چهارشنبه شب ، احسان شریفی پور گفت: روند بستر گرفتن در این اوج بیماری بیشتر از قله های دوم تا چهارم است و با این روند ، در کمتر از یک هفته ، از یک هزار بیمار بستری

وی ادامه داد: این حجم بستری شدن بیماران بیش از ظرفیت فعلی استان است و همشهریان باید طبق دستورالعمل های بهداشتی نهایت دقت را داشته باشند.

وی اظهار داشت: در این شرایط ایجاد بیمارستان صحرایی ضروری است ، بنابراین پیش بینی های لازم در استان ضروری است و این در حالی است که در حال حاضر با کمبود کادر پزشکی روبرو هستیم.

تعداد مراجعه به بیمارستان ها چند برابر شده است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کوم همچنین گفت: “طی دو روز گذشته ، ما با تعداد زیادی از بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی روبرو شده ایم ، بنابراین برای اطمینان از هماهنگی های لازم بین همه مراکز درمانی در کوم انجام شده است. کادر پزشکی لازم “

محمود پاركام افزود: ما برای ظرفیت پذیرش ایجاد شده در بیمارستان ها برنامه ریزی كردیم تا بتوانیم وارد چرخه ارائه خدمات شویم تا خدمات سریعتر به مردم ارائه شود.

این کارمند علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تعداد بیماران بستری ، توزیع دستگاه های تهویه در مراکز درمانی با توجه به نیاز هر مرکز انجام می شود تا بیماران خدمات لازم را دریافت کنند.

بر اساس آخرین رنگ آمیزی اعلام شده توسط نرم افزار Mask ، وضعیت تاج در استان كوم كه از 17 ژوئن پس از 40 روز از نارنجی به زرد بهبود یافته است ، از 29 ژوئیه دوباره در میان شهرهای نارنجی قرار دارد و دوباره از قرمز ژوئیه 14. آتشدان تاج اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید  نرخ ارز در بازارهای مختلف 19 اسفند/ یورو گران شد

ویروس کرونا باعث ایجاد بیماری عفونی Covid 19 شد و ویروس در 15 دسامبر 2009 در ووهان ، مرکز چین گزارش شد. این بیماری در ابتدا ذات الریه نامیده می شد ، اما کمیسیون بهداشت ملی چین رسماً آن را در 30 دسامبر 2009 اعلام کرد. ویروس را اعلام کرد در چین.

“کرونا” ویروسی است که بسیار شایع است و شامل عطسه ، سرفه ، سرفه و مالش است. پزشکان توصیه می کنند که مردم علاوه بر جلوگیری از مصافحه ، از سلامتی و بازدید از اماکن عمومی نیز برخوردار باشند. هنگام عطسه ، بینی خود را با دستمال بپوشانید و یا از آرنج خود برای کنترل آن استفاده کنید.

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توصیه می شود اقدامات بهداشتی مانند استفاده از “ماسک” و “فاصله اجتماعی” را دنبال کنید.

شهروندان قمی می توانند برای هر گونه سوال در مورد ویروس کرونا با شماره های 4030 ، 3136 و 190 تماس بگیرند و برای دریافت آخرین اخبار دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال فضای مجازیwebdaqom یا وب سایت آن به آدرس www.muq .ac. ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می توانند با تماس با سامانه الکترونیکی غربالگری ویروس کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir و پر کردن اطلاعات مورد نیاز ، گامی بلند در ارتقا health سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

شهروندان قمی در صورت مشاهده علائم مربوط به ویروس کرونا در خود و اعضای خانواده خود می توانند به مراکز جامع سلامت امام حسن عسکری (ع) در شهر امام حسن عسکری (ع) مراجعه کنند. من خمینی (ره) دارم در بلوار شهید. کریمی (بنیاد) ، فرگانی در انتهای شیه آباد ، پردیس در پردیزان (خیابان ایمان) ، هوراکیان در بلوار 15 هورداد ، بعثت در مقر ، شهدا در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان) ، پنبه چی در خیابان امام خمینی و جندقیان در خیابان. توقف کردم. توصیه ها و خدمات “رایگان” را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید  نماز عید قربان چگونه است ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید