تعبیر جارو در فال قهوه | معنی دیدن جارو در فال قهوه چیست؟


هر شیئی که در فنجان و یا نعبلکی خود ببینید، در فال قهوه تفسیری خاص و متفاوت دارد؛ از جمله آیینه در فال قهوه، چراغ جادو در فال قهوه، چوب در فال قهوه، هواپیما در فال قهوه و حتی پلکان و نردبان در فال قهوه. اما آیا می‌دانید شیئی مانند جارو از اهمیت زیادی در فال قهوه برخوردار است؟ این مطلب را تا انتها بخوانید و با معنای و تعابیر دیدن جارو در فال قهوه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: تعبیر و تفسیر ساعت در فال قهوه

فال قهوه

جارو در فال قهوه

دیدن جارو در فال قهوه به این معنی است زندگی خانواده و خانه‌ی شما به هم ریخته و باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا بتوانید این آشفتگی را مدیریت و حل کنید و حتی گاهی برای ادامه مسیر در آینده باید بر موانع غلبه کنید. شاید نیز از نظر عاطفی درگیر موقعیتی شده‌اید که در نهایت منجر به روابط دشواری شده است که انرژی شما را گرفته‌اند. حتی دیدن جارو به این معنا است که شخصی مانند یک دوست دروغین، زمان و انرژی را بیهوده تلف می‌کند و یا شما در محل کار بیش از حد لازم در حال کار کردن هستید. جارو هشداری است که شما احساسات منفی در وجود خود دارید که باید آن‌ها را پاکسازی کنید.

معنی جارو در فال قهوه در بالای فنجان

دیدن جارو در بالای فنجان قهوه یعنی شما اجازه داده اید که اوضاع خانه به هم بریزد زیرا خیلی مشغول بوده اید. وقت آن است که زباله‌ها را بیرون انداخته و محیط زندگی خود را سر و سامان داده و تمیز کنید. جارو چند معنی مختلف دارد که بسته به شرایط و اشکال اطراف آن معناهای متفاوتی دارد از جمله آغازی دوباره در زندگی، از بین رفتن نگرانی‌ها، اسباب کشی به خانه جدید و شروع یک دوره جدید در زندگی شما.

بیشتر بخوانید  هزینه کردن برای آموزش کارکنان، سرمایه‌گذاری است

دیدن جارو در فال قهوه در پایین فنجان قهوه

دیدن جارو در پایین فنجان قهوه یعنی آشفتگی‌های محیط گاهی اوقات حتی بر رفاه عاطفی شما تأثیر می‌گذارد. این جارو به شما می‌گوید که انرژی منفی را از بین ببرید.

دیدن جارو در فال قهوه در وسط فنجان قهوه

در این صورت اعتقاد بر این است که جاروی وسط فنجان قهوهبا انرژی منفی مرتبط است و باید خود را تغییر دهید تا خود را از شر این انرژی منفی خلاص کنید. اندازه بزرگ جارو نشان می‌دهد که بهم ریختگی و آشفتگی بخش مهمی از زندگی شما شده است و باید سعی کنید همه چیز را تمیز و مرتب نگه دارید.

بیشتر بخوانید: تعبیر اشک در فال قهوه | دیدن قطره اشک در فال قهوه چه معنایی دارد؟

چگونه فال قهوه بگیریم؟

خواندن قهوه توسط فالگیرهای حرفه‌ای یا اشخصی انجام می‌شود که تجربه‌ای در این زمینه دارند. هرچند معمولا خواندن فنجان خودتان مرسوم نیست و باید فنجان شما را فرد دیگری که خواندن فال قهوه را بلد است بخواند

  1. قهوه ترک را در فنجانی کوچک با رنگ سفید ساده سرو کنید و از فرد بخواهید در حین نوشیدن نیت کند. در برخی کشورها، فرد مجبور است قهوه را در تعداد معینی معمولا ۱، ۳ و یا ۵جرعه بنوشد.
  2. فنجان را بر روی نعلبکی برعکس کنید و سپس از فرد بخواهید فنجان و نعلبکی وارونه را بردارد و در حالی که به نیت خود فکر می‌کند، فنجان و نعلبکی را ۳ بار در جهت عقربه‌های ساعت یا خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخاند و سپس نعلبکی و فنجان را زمین بگذارد.
  3. فنجان را بردارید و آن را از نعلبکی جدا کنید. اگر فنجان و نعلبکی به راحتی از هم جدا نشوند یعنی فنجان نباید خوانده شود و به معنای مبارک بودن نیت است.
  4. پایین فنجان گذشته را نشان می‌دهد، وسط فنجان وضعیت حال را نشان می‌دهد و اطراف لبه نماد آینده است. اگر فنجان را طوری بچرخانید که دسته فنجان به سمت شم باشد ناحیه اطراف دستگیره نشاندهنده عشق و روابط  و طرف دسته فنجان قسمت مربوط به پول و ثروت است. سمت چپ دسته نماد وضعیت فعلی فردی است که قهوه نوشیده است و بخش سمت راست دسته آینده را پیش‌بینی می‌کند.
بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

بیشتر بخوانید: تعبیر الماس در فال قهوه | دیدن الماس در فنجان قهوه چه معنایی دارد؟

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و کاربران محترم سایت ستاره به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید