تصویر دیده نشده از گریم سنگین جواد عزتی / عکاسی


کامران حجازی یکی از تهیه کنندگان فیلم سینمایی «مرد بازنده» ساخته محمدحسین مهدویان نیز با تاکید بر اخبار منتشر شده غیررسمی مبنی بر اقتباس از داستان این فیلم در یک پرونده جنایی واقعی گفت: این فیلم برگرفته از هیچ پرونده واقعی نیست. . فضای این فیلم با کارهای قبلی محمدحسین مهدویان متفاوت است. در مورد ژانر اثر هم بهتر است منتظر دیده شدن فیلم باشیم و ترجیح می دهم قبل از نمایش فیلم در جشنواره، ذهنیت مخاطب از آن نداشته باشد.

حجازی درباره پیش بینی خود از رابطه بین مخاطب اثر محمدحسین مهدویان و «مرد بازنده» گفت: فکر می کنم این فیلم هم این فیلم را دوست داشته باشد. انشاالله این پروژه نیز در زمره آثاری قرار می گیرد که مخاطب جشنواره با آن ارتباط برقرار می کند.

جواد عزتی گریم سنگین + عکس

وی همچنین درباره انتظارات از هیئت داوران چهلمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: قضاوت سلیقه ای است. ترکیب داوران هرگز ثابت نیست و نمی توان هر دوره را با دوره دیگر مقایسه کرد. امسال باید دید ترکیب داوران چگونه خواهد بود و با چه سلیقه ای آثار را ارزیابی خواهند کرد.

این تهیه کننده در خصوص بازیگران «مرد بازنده» و حضور جواد عکتی در نقش شخصیت 56 ساله این فیلم گفت: جواد عزتی بازیگر قدرتمند و استثنایی است که می تواند هر نقشی را به خوبی ایفا کند. عزتی در این پروژه گریم سنگینی داشت که حدود 5 تا 6 ساعت در روز ادامه دارد. این نقش نیز برای این بازیگر نقش بسیار چالش برانگیزی بود. علاوه بر جواد عزتی، رعنا آزادی ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین پرداز، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، امیر دژاکام، سجاد بابایی، منوچهر علیپور، شبنم قربانی، ونوس کانلی و ملیکا پازو دیگر بازیگران این پروژه هستند.

بیشتر بخوانید  فال فرشتگان امروز یکشنبه 12 آذر 1402 | امروز فرشتگان برای متولدین هرماه چه خبر خوشی دارند؟

دیدگاهتان را بنویسید