مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تصویری دلخراش از سقوط مسافر هنگام سوار شدن به قطار در حال حرکت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



هند یکی از کشورهایی است که تصادفات زیادی در ایستگاه های راه آهن آن رخ می دهد که در برخی موارد منجر به مرگ مسافران می شود. اخیرا مسافران هنگام ورود به قطار در یکی از ایستگاه های این کشور در صفحه اول سقوط کردند.

به گزارش خبرگزاری هند انی؛ در تصادفی که در ایستگاه راه آهن واسای در ایالت ماهاراشترا رخ داد، مسافر با خوشحالی از مرگ نجات یافت. مسافر در حال آماده شدن برای سوار شدن به قطار در حال حرکت بود که تصادف کرد. ویدئویی که توسط دوربین مداربسته در ایستگاه قطار گرفته شده است، نحوه وقوع حادثه و نجات مسافر را نشان می دهد.

در ابتدای این ویدئو، مردی در حال دویدن در امتداد قطار روی سکو دیده می شود که قطار از ایستگاه خارج می شود. لحظاتی بعد سعی می کند قطار را بگیرد و سوار آن شود، اما به دلیل از دست دادن تعادل ناگهان به شکاف بین سکو و قطار می افتد.

یکی از ماموران پلیس راه آهن که در حوالی محل حادثه حضور داشت با مشاهده صحنه به مسافر نزدیک شد و او را از قطار خارج کرد. این ویدئو روز دوشنبه در توییتر منتشر شد. این ویدیو از زمان انتشار بیش از 5500 بازدید داشته است. این حادثه و حوادث مشابه پس از آنکه اداره راه آهن هند بارها از مسافران خواست از سوار شدن و پیاده شدن از قطارهای در حال حرکت خودداری کنند، خبرساز شد.

بیشتر بخوانید  آیا معافیت سربازی متاهلین دارای دو فرزند لغو شده است؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *