مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تصویری جدید از زوج دوست داشتنی سینمای ایران در ویلای خود!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: وقتی از ته ته لبخند میزنم امید در دلم برق میزنه.این حس عالی و قشنگیه که قلبم تا ته هرچی که چشمام میدید میزد و قلبم باور نمیکرد. دنیایی دیگر دیدن مهر آفرینش از معلم مسیری پر از تکرار و خستگی است. یا جوانه زدن گلی که ساقه هایش پژمرده شده و همه از دوبار رشد کردنش ناامیدند. مرز امید و ناامیدی یک معکوس است. واژگونی که به شما یادآوری می کند که هر چیزی را که قطع کرده اید و به ظاهر از دست داده اید، می تواند به معنای واقعی کلمه راه نجات شما باشد. راه گریز از باورهای باطل و پذیرش امید بیشتر، به هر حال در پایان هر تباهی بزرگی چاله ای پنهان خواهی یافت، با دل بس است.


نیما فلاح / سحر ولدبژگی

سحر ولدبیگی (زاده 31 تیر 1356، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او دختر مسعود ولدبیگی و همسر نیمه فلاح بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از هنرستان شهید مدرا است. . سحر ولدبیگی دوره ای بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند سریال تلویزیونی با سریال دختران به شهرت رسید.


نیما فلاح / سحر ولدبژگی

نیما فلاح (زاده ۴ دی ۱۳۶۱ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی همسر سحر ولدبیگی (بازیگر) و فارغ التحصیل گرافیک چاپی است. بازیگری در تلویزیون را از سال ۱۳۷۳ با نقش دستیار درک (هنرا) در سریال طنز ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد و پس از چند سال وقفه با مهران مدیری در برنامه جنگ ۷۷ به بازیگری ادامه داد.

بیشتر بخوانید  جدیدترین عکس طنز بهمن 93 سری سوم


نیما فلاح / سحر ولدبژگی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *