مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تصویری تلخ از خانواده ای که جشن تولدشان رنگ مرگ به خود گرفت!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


روزنامه همشهری تصویر فردی را منتشر کرد که در کافه اش در شهریار آتش سوزی مرگباری سوخت.


جشن تولد

این روزنامه نوشت:

* صاحب کافه تولد همسرش را به تفصیل جشن گرفت و قرار بود شبی فراموش نشدنی را در کنار دو فرزند کوچکشان سپری کنند اما آتش سوزی کافه شب غم انگیزی برای آنها و اعضای خانواده و 4 نفر دیگر در دود جان باختند. و آتش

* گندم، دوست صمیمی گیتا، همسر صاحب کافه آمبرلا بود. او که شب قبل از حادثه برای دیدن آنها به کافه ای رفته بود، حالا باور نمی کند که دوستانش و فرزندانشان در این تصادف وحشتناک جان باخته اند. او با گریه گفت: «هنوز نمی توانم باور کنم که گیتا و همسرش به همراه کیانا و پرهام در آتش سوزی کافه جان باخته اند. شب قبل از حادثه به آنجا رفتم و آنها را دیدم.

* ادامه می دهد: در این 7، 8 ماهی که از افتتاح کافه چتر می گذرد، مشتری ثابت آنها بودم و به همین دلیل با آنها دوست شدم. این زوج برنامه های زیادی برای کافه خود داشتند و قرار بود از روز چهارشنبه خواننده جدیدی بیاورند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند، اما این اتفاق افتاد و خانواده جان خود را از دست دادند. وی درباره سایر حاضران گفت تا جایی که من می دانم به غیر از صاحب کافه و خانواده اش، یکی از دوستان و دو فرزند کوچکش و یک کارگر قهوه خانه جان خود را از دست دادند. علاوه بر آنها 3 نفر دیگر نیز در کافه حضور داشتند که توانستند از آتش خارج شده و خود را نجات دهند.

بیشتر بخوانید  جزئیات تامین وام و تسهیلات واحدهای تولیدی سیل زده

* یکی دیگر از دوستان صاحب کافه آمبرلا خواننده جوانی است که قرار بود از چهارشنبه شب در آنجا برنامه اجرا کند اما آتش سوزی مرگبار مانع از اجرای او شد. این خواننده جوان که هنوز مرگ دوستش را باور ندارد در این باره می گوید: خواننده سابق کافه آمبرلا مدتی است که آنجا نیست. یک روز پیمان که مدت ها با من دوست بود به من زنگ زد و از من دعوت کرد که برای اجرا به کافه آمبرلا بروم. من قبول کردم و دوشنبه شب رفتم آنجا و قول و قرارمان را دادیم. قرار بود چهارشنبه شب در آنجا شروع به کار کنم، اما سه شنبه شب متوجه شدم که کافه آتش گرفته و پیمان و اعضای خانواده اش و چند نفر دیگر در آنجا جان خود را از دست داده اند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *