تصمیم گیرندگان در انتخابات شورای شهر ششم ایلام باید از این قانون فقط به عنوان ملاک نظر استفاده کنند – اخبار ایلام – استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب علام، حجت الاسلام علاهنور کریمی تبار ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: اقدام مطابق قانون و کار با متخلفان و متخلفان امری محبوب و قابل قبول است و اجرای قانون موجب پویایی جامعه و اصلاحات. و قانون شکنی قابل قبول نیست.

امام جمعه ایلام با اشاره به سرنوشت نامعلوم انتخابات شورای ششم شهر ایلام ، گفت: من به تصمیم گیرندگان (رد یا تأیید) انتخابات شورای ششم شهر ایلام را توصیه می كنم كه پیگیری كنند. قانون و به امید خدا تصمیم گیرندگان برای شورای ششم شهر ایلام فقط درمورد قانون نظر می دهند. خودت را بگذار

کریمی تبار در ادامه با اشاره به بی نظمی های آشکار در انتخابات شورای ششم شهر و روستا در ایلام گفت: از ایلام. ناامید و شکست خورده است. اما تخلفات افراد محدود و متخلف نباید بخشیده شود.

حاتب جمعه ایلام نقض هنجارهای تعداد محدودی از مردم و اقدامات آنها برای خرید و فروش رای در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای استان ایلام را ناخوشایند خواند و گفت: سابقه این مشکل در استان به عقب ادامه دارد به انتخابات پارلمانی قبلی این امر در انتخابات شورای شهر ششم نیز تکرار شد و پرداختن به این اقدام ملموس خواست مردم ایلام است.

امام جمعه ایلام امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه خود دانست و یادآور شد: تخلفات در انتخابات ششم شورای شهر ایلام که اسناد آن نیز مشهود است ، عمل منکر است. و جلوگیری از آن و نادیده گرفتن گسترش منکر واجب است. آینده آن صندلی برخی از افرادی خواهد بود که برای رسیدن به هدف تصمیم به انصراف داده اند.

بیشتر بخوانید  راه اندازی آزمایشی سرویس اشتراک پولی در اینستاگرام

وی توصیه ها و گزارش های خود در مورد مواضع مربوط به تخلفات و هنجارهای برخی از افراد در انتخابات ششم شورای شهر ایلام را به عنوان یک فرد خاص ، سازمان و گروه قومی یک قبیله خاص در نظر نگرفت و گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک امر است وظیفه مشترک و حل مشکلات جامعه. هر شخص ، سازمان و غیره سمی است و مقابله با آن ضروری است و انتظار وحدت جامعه مقابله با نفی بدون غفلت است.

امام جمعه ایلام به نتیجه ششمین دوره انتخابات شورای شهر ایلام اشاره کرد و گفت: وظیفه ما روشنگری ، مطالبه و پیوستن به امر به معروف و نهی از منکر و توصیه به پیروی از راه قانون در حال حاضر است ، اگر نتیجه این روشنگری طلبکارانه است و … چیزی علاوه بر برخورد با منکرات ، مسئولیت تصمیم گیرندگان نیز ابراز عقاید ، سلایق یا گرایش های سیاسی در قانون و غیره است.

امام جمعه ایلام نتیجه گرفت که مردم ایلام منتظرند. تصمیم گیرندگان در انتخابات ششم شورای شهرداری ایلام فقط باید درمورد قانون اظهارنظر کنند.

انتهای پیام / 180 / ش

دیدگاهتان را بنویسید