تصمیم مجلس برای تصویب لایحه دولت در مورد قانون تساوی حقوق بازنشستگی دائمی – اخبار تهران – اخبار اجتماعی تسنیم


به گفته گروه اجتماعی آژانس تسنیم؛ حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به تصمیم کمیته برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس در تصویب لایحه دولت درباره قانون دائمی تساوی حقوق بازنشستگان ارتش و ملی گفت: ما برای تصویب این قانون تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به ماده 30 قانون برنامه ششم توسعه افزود: بر اساس مفاد این قانون ، از ابتدای برنامه ششم باید تساوی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری ​​اجرا می شد و در گذشته گام های مثبتی برداشته شد. سال “

رئیس کمیته برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: در تدوین برنامه ششم توسعه به عنوان یک سند الزام آور که باید نقشه راه دستگاه های اجرایی کشور در تدوین برنامه ها و دستیابی به اهداف برنامه باشد ، تساوی حقوق بازنشستگان یکی است. از اصلی ترین مصوبات.

حاجی بابایی ادامه داد: برای اجرای کامل و دقیق این قانون مکاتبات و جلسات متعددی با اعضای کابینه به ویژه با رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

وی گفت: بازنشستگان نظامی و کشوری و تأمین اجتماعی بهترین سالهای زندگی خود را صادقانه در خدمت کشور گذرانده اند و باید حقوق و مزایای آنها بر اساس افزایش سالانه حقوق کارمندان افزایش یابد.

این نماینده مجلس تأکید کرد: پاسخ به این درخواست بنیادی مستمری بگیران که به یک قانون تبدیل شده ، یکی از متعالی ترین قوانین امروز کشور است که موجب آرامش و رضایت پیشکسوتان در جامعه شده است.

رئیس کمیته برنامه ، بودجه و محاسبات گفت: “همانطور که ما از تصویب ماده 30 قانون برنامه ششم توسعه حمایت کردیم ، علی رغم مخالفت ، لایحه دولت در مورد تصویب قانون تساوی حقوق بازنشستگی و استفاده از آن را تصویب می کنیم. همه فرصت های ما در این نگرش است. “ما می پذیریم.

بیشتر بخوانید  استایل جدید مدیری در اکران خصوصی فیلمش | "ساعت 6 صبح" با حضور ستارگان سینما رونمایی شد +تصویر

حاجی بابایی گفت: اعتبارات لازم در بودجه سالانه برای اجرای این قانون تأمین و تصویب شده و حتی برای ادامه انطباق منابع لازم در پیش نویس بودجه سال 1400 در بند (و) تبصره 2 که بود تصویب شده در مجلس شورای اسلامی با تغییراتی.

وی افزود: “طبق ابلاغیه قانون بودجه 1400 و با توجه به 130 تریلیون تن در قسمت (1) بند (2) پاورقی (2) ، ادامه تناسب نیز توسط برخی از منابع ذکر شده اعمال می شود و هیچ تعهدی برای دولت و مجلس ایجاد نشده است. “نه

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید