تصمیم فوری افزایش قیمت بنزین



آنچه دیگران می خوانند:

قیمت بنزین هر ساله در آستانه تصویب قانون بودجه بحث افزایش قیمت بنزین و حامل های انرژی و گازوئیل مطرح می شود. امسال نیز از این قاعده مستثنی نبود. به خصوص که تابستان امسال رئیس کمیسیون انرژی درباره واقعی شدن قیمت بنزین و انرژی صحبت کرد و پس از قطعی شدن سیستم سوخت رسانی، زمزمه هایی مبنی بر افزایش قیمت انرژی به ویژه بنزین و گازوئیل در ایران به گوش رسید. به همین دلایل، علی‌رغم آن، هم دولت و هم مجلس، افزایش قیمت حامل‌های سوخت را رد کردند، اما همچنان برخی از احتمالات افزایش قیمت را رد کردند. قیمت بنزین و گازوئیل نگران هستند.

معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه آنچه برای طرح جدید بنزین تصویب و ابلاغ شد، اختصاص 20 لیتر بنزین سهمیه ای برای هر کد ملی است که با نظر وزارت نفت قابل تغییر است، گفت: دولت هیچ گونه مصوبه ای ندارد. قصد دارد قیمت بنزین را افزایش دهد.

سیدمحمدهادی سبحانیان در خصوص اظهارات برخی کارشناسان درباره تبعات تورمی طرح جدید بنزین گفت: معتقدم این طرح به درستی برای جامعه تبیین نشده است. مردم باید توجه داشته باشند که هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد و دولت نیز برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.


بیشتر بخوانید  شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله سربازان صهیونیست - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید