مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تصمیم ستاد کرونا برای تعطیلی مدارس امیکرون ۷ دی ۱۴۰۰ – ایران چطور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آیا مدارس به خاطر آمیکرون تعطیل هستند؟

علائم آمیکرون آمیکرون کرونا آمیکرون آمیکرون مدرسه آمیکرون ایران مدرسه آمیکرون مدرسه آمیکرون در ایران مدرسه آمیکرون مدرسه تعطیلی علائم کرونا آمیکرون آمیکرون سیمرون چیست علائم ویروسی آمیکرون آمیکرون چیست آمیکرون آمیکرون در ایران علائم امیکرون آمیکرون ویروس آمیکرون آمیکرون علائم آمیکرون آخرین اخبار آمیکرون کورون آمیکرون در ایران علائم آمیکرون کورون آمیکرون در ایران علائم آمیکرون کورون آمیکرون کرونا آمار آمارون

با شناسایی اومیکرون، سویه جدید کرونا در کشور، نگرانی ها در مورد شیوع بیشتر این سویه ایجاد شده است. اکنون برخی خانواده ها نگران حضور دانش آموزان در مدارس هستند.

تصمیم برای تعطیلی مدارس

آنطور که کمال حیدری، معاون وزیر بهداشت به ایلنا گفت، امروز تصمیمات نهایی در خصوص تصمیمات مخالفت با ایمیکرون و تعطیلی مدارس اتخاذ می شود.

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها هنوز مشخص نیست. این در حالی است که قبل از شناسایی اقلیمی ها در کشور، شیوع اخیر تاج گذاری توسط دانشجویان به صفحه اول رسید.

بر اساس این گزارش، 2000 دانش آموز در تهران، 180 دانش آموز در بویراحمد، 48 دانش آموز در قم و 15 دانش آموز و چهار معلم در ایلام; این آخرین آمار از هجوم دانش آموزان و معلمان به تاج و تخت تا اواسط دسامبر بود.

زندگی دانش‌آموزان مهم‌تر از نمرات است!

اکنون، با شیوع Omicron، برخی از خانواده ها دوباره خواستار تعطیلی مدارس به دلیل تاج هستند. در زیر نظر برخی از مخاطبان در مورد تعطیلی مدارس به دلیل گسترش omcron را می خوانید.

«مدرسه را تعطیل کنید، جان دانش‌آموزان مهم‌تر است.

بیشتر بخوانید  بیماری التور چیست | بیماری التور در ایلام

“برای کسی مهم نیست که تاج را بگیریم. مراقب زندگی دانش آموزان باشیم. “چقدر برای ما مهم است که آن را به خطر بیندازیم!”

“لطفا خفه شو. مدارسی که یک یا دو روز در هفته بیشتر نیستند. اما کودک پیش دبستانی من هر روز کلاس دارد.

وزیر محترم آموزش و پرورش به جای اصرار بر حضور مدارس به فکر سیستم تهویه مطبوع و دستگاه های ضدعفونی مدارس باشد. “زندگی فرزندان ما مهمتر از درس های آنهاست.

«ما در دبیرستان هستیم، متأسفانه مجبوریم به مدرسه برویم. آنها حتی ما را از نظم و انضباط محروم می کنند. «اگرچه اختیاری است، اما راهی برای خروج وجود ندارد.

درس مهمتر است یا سلامتی بچه ها؟ در و پنجره های مدارس باز است. دانش آموزان نیز با لباس گرم خنک می شوند و حضور در کلاس برایشان مشکل است. “مدارس ابتدایی را تعطیل کنید.”

تکرار داستان دانش آموزانی که به بیماری عروق کرونر قلب مبتلا می شوند

«سال گذشته که شما در امتحانات کلاس نهم شرکت کردید، شخصاً دیدم که حداقل یکی از دانش آموزان تاج در امتحانات شرکت کرده است. «خانواده کرونا را گرفتیم که باید برای درمان وام می گرفتند که حداقل 30 میلیون تومان برایمان هزینه داشت.

«من معلم هستم و در این بین یک بار تدریس می کنم. دانش آموزان اصلاً به مدارس پایبند نیستند. از دسته ماسک های آنهاست و ضدعفونی هم ندارند. «مدارس باید تعطیل شوند.

البته در این بین برخی خانواده ها موافق حضور مدارس هستند. آنها معتقدند که آموزش حضوری باعث کاهش سطح علمی دانش آموزان شده است.

بیشتر بخوانید  آمار کرونا امروز 12 مرداد 1401

Omicron سریعتر از دلتا در حال گسترش است

علیرضا ناجی، رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی نیز درباره خطر افزایش تصاعدی و انفجاری تاج با اومیکرون به ایسنا گفت: نوع جدید به نام Omicron را به دلیل ویژگی هایی که دارد باید بسیار جدی بگیریم. . در مورد نرخ انتقال و میزان شیوع، حتی اگر آن را با دلتا مقایسه کنیم که قابل حمل ترین نوع را شناسایی کرده است، متوجه می شویم که نرخ انتقال و میزان شیوع Omicron حتی از دلتا نیز بالاتر است.

با به رسمیت شناختن Omicron تاج جدید، برخی از کشورها مانند آمریکا و انگلیس اقدامات پیشگیرانه از جمله دورکاری را در دستور کار قرار دادند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *