تصمیم دولت و مجلس برای افزایش قیمت بنزین چیست؟


به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، علی جدی با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین در بودجه سال 1401 پیش بینی نشده بود، گفت: افزایش قیمت بنزین نیز وجود نخواهد داشت. ناگهانی نخواهد بود و باید در بودجه دیده شود و این پیش بینی برای بودجه 1401 صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه دولت بارها تاکید کرده است که بنزین را افزایش نمی دهد، تصریح کرد: قیمت فعلی بنزین به منابع ملی آسیب می زند، بنابراین لازم بود در سال های گذشته قیمت بنزین و سایر موارد افزایش یابد. کالا.” طبیعی و بر اساس تورم موجود، قیمت ناگهانی برای کشور چالشی ایجاد نمی کند.

نماینده مردم شیروان در شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بنزین نیز کالایی است و از افزایش قیمت سالانه بر اساس تورم در کشور مستثنی نیست، ادامه داد: مصرف روزانه بنزین در کشور به 100 عدد رسیده است. میلیون لیتر که ناشی از عدم مدیریت است.

نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی در رابطه با زیرساخت های سوخت در استان گفت: متاسفانه زیرساخت های تامین سوخت در استان ایجاد نشده و به همین دلیل با مشکل مواجه هستیم و باید تلاش کنیم تا آنها را حل کند. . در حال حاضر اقداماتی انجام می شود، اما زمان می برد تا به ثمر برسد.

جدی با اشاره به اینکه مسیر دقیق خط لوله گاز از خراسان شمالی مشخص نشده است، ادامه داد: این موضوع استان را با مشکل مواجه کرده و در حال حاضر مسیر خط لوله گاز از سبزوار و مشهد می گذرد و آن این مسیر است. در خراسان شمالی دیده نمی شود. .

بیشتر بخوانید  رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولی‌عصر + عکس

وی در پایان تصریح کرد: اولویت فعلی دولت عادلانه بودن یارانه ها است و برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد.

<п>اعلامیه تصمیم دولت و مجلس برای افزایش قیمت بنزین چیست؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید