مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تصاویر و آدرس جاذبه های کلیسای قربانی پاریس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


کلیسای راز مقدس در پاریس و معماری جالب این بنای تاریخی

کلیسای نابینای مقدس یکی از قدیمی ترین بناهای پاریس است. این کلیسا بسیار قدیمی است و معماری آن شبیه صلیب است. اگر از این کلیسا بالا بروید و در ارتفاع آن باشید می توانید برج ایفل را ببینید.
اگر قصد سفر به پاریس را دارید، باید نگاهی به بناهای تاریخی این شهر بیندازید. کلیسای نابینایان یکی از معروف ترین این بناهاست. این کلیسا یک مقصد گردشگری محبوب است و در بالای تپه مونمارتر قرار دارد. این بنا از دوران باستان یکی از مشهورترین بناها بوده است


کلیسای مقبره مقدس در پاریس

این مکان عبادتگاهی بوده و در طول تاریخ دستخوش تحولات بسیاری شده است.
این کلیسا قدمت زیادی دارد و امروزه یکی از بناهایی است که می تواند برای گردشگران جالب باشد. این کلیسا بر روی تپه های این منطقه قرار دارد و در گذشته مکانی مقدس محسوب می شد. در ابتدا رومی ها معبدی در این بنا ساختند که در آن عبادت می کردند.


کلیسای مقبره مقدس در پاریس

معماری کور

این بنا نیز معماری بسیار ارزشمندی دارد. این بنا از سال 1875 تا 1914 به سبک معماری رومی و بیزانسی ساخته شده است. این بنا به دلیل بازسازی نیز بسیار معروف بود و شباهت عجیب آن به معماری رومی علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کرد. جالب است که برای شروع این سازه چاه هایی به عمق 30 متر حفر شده است.


کلیسای مقدس مونتمارتر کجاست؟


زیبایی شکر کور

شکل این کلیسا از دور شبیه صلیب است و در چهار طرف آن گنبدهای کوچکی وجود دارد که مشاهده خواهید کرد. ارتفاع این گنبد 83 متر است و از ارتفاع آن منظره زیبایی از اطراف دیده می شود. این کلیسا با نام های دیگری نیز شناخته می شود.

بیشتر بخوانید  مکان های دیدنی هندوستان/ دیدنی های هند


 با کلیسای مقدس یا قلب مقدس پاریس آشنا شوید

دلایل ساخت کلیسا:

پروژه ساخت کلیسای نابینایان توسط افراد مهمی انجام شد. یکی از مهم ترین دلایل ساخت این بنا به دوره ای برمی گردد که پاریس یک شهر ملی بود. این کشور سوگند یاد می کند که اگر از جنگ با ارتش پروس دور بماند، کلیسا بسازد. دلیل دیگر ساخت این بنا مربوط به شکست ارتش فرانسه خواهد بود. در سال 1871، این کشور به عنوان محکومیت اخلاقی گناهان پاریس تعبیر شد.

باید بخوانید:

پاریس و شهر رویایی فرانسه

پاریس و شهر رویایی فرانسه

به عنوان مسافرانی که در افسانه ها می گویند، در حالی که مهدی اخوان ثالث در چاووشا جذب می کند، ما هم می خواهیم چمدان هایمان را ببندیم، چشمانمان را ببندیم و …

سنگ سفید کور:

در این بنا سنگ سفید بیش از هر چیز جلب توجه می کند. این ساختمان سفید و در عین حال تمیز به نظر می رسد.این سنگ ها با همین تمیزی از معادن اطراف استخراج می شوند. این ساختمان در ابتدا بسیار سفیدتر بوده و امروزه به دلیل تغییرات آب و هوایی تغییر رنگ داده است. از منظر این ساختمان کمی قهوه ای به نظر می رسد.


متاسفم

با قرار گرفتن در ارتفاع این سازه می توانید پاریس را زیر پای خود ببینید. این سازه به قدری جذاب و دیدنی است که امروزه یکی از دیدنی ترین مکان های پاریس به حساب می آید. با خروج از این ساختمان می توانید برج ایفل، پانتئون و دیگر ساختمان های مهم شهر را ببینید. همانطور که گفته شد در این سازه، برج ناقوس و گنبد از دیگر مشخصات سازه است.

بیشتر بخوانید  لذت شنا در استخری در دل طبیعت+عکس


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *