تصاویر محمدرضا گلزار در کنار سفره مجلل هفت سین!


محمدرضا گلزار با انتشار تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش نوشت: سلام بالاخره سال 1400 تمام شد، همه ما سال سختی را پشت سر گذاشتیم. به دلیل بیماری، بسیاری از عزیزانمان را از دست داده‌ایم و جای خالی آنها را سر سفره شام ​​امسالمان احساس می‌کنیم.


بازیگر مرد / محمدرضا گلزار

برای همه شما که صبور هستید از خداوند آرزوی بهترین ها و آرزوهای درخشان را دارم.عزیزان من جا دارد از همه شما که پارسال و همینطور سالهای قبل همراهم بودید تشکر کنم.ممنون که انتقاد کردید و شفاف سازی کردید و با حساسیت بیشتر امیدوارم که همه در مسیر رشد و آگاهی باشیم و برای هم آرزوی سلامتی کنیم.


بازیگر مرد / محمدرضا گلزار

حالا یک قرن می گذرد و این شروع دیگری است. چه بهانه ای بهتر از شروع عید، سال نو مبارک، قرن نو سبز، سال نو مبارک…


بازیگر مرد / محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار (زاده ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر و خواننده ایرانی است. او در سال 2005 بیشترین دستمزد را در بین بازیگران دریافت کرد. گلزار در چندین فیلم پرفروش ایرانی مانند سلام بمبئی (2014)، آینه باغ (2016)، رحمان 1400 (2017) و ما همه با هم هستیم (2018) ظاهر شد. او یکی از گران قیمت ترین بازیگران ایرانی است، گلزار علاوه بر فعالیت سینمایی در سریال های متعددی چون آشاخان (1395-1396)، ساخت ایران 2 (1397) و گیسو (1399-1400) بازی کرد.

گلزار فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ به عنوان نوازنده گیتار در گروه موسیقی آریان آغاز کرد. مدتی بعد برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (1379) به کارگردانی ایری قادری بازیگری را تجربه کرد.


بازیگر مرد / محمدرضا گلزار


بیشتر بخوانید  ماجرای قمه کشی وحشتناک در بیمارستان رشت چه بود ؟

دیدگاهتان را بنویسید