تصاویر غم انگیز لحظه بیرون کشیدن لاشه گوسفند از گل و لای در سیل کوهرنگه



به گزارش سلام نو، فرماندار کوهرنگ گفت: حدود 1500 راس دام سبک در کوهرنگ بر اثر سیل و بارندگی شدید و 500 تن ماهی زیرزمینی قابل عرضه در شیلات این شهرستان تلف شدند.

شهباز اکبری با اشاره به باران بارش شدید باران در شهر کوهرنگ وی شب گذشته اظهار داشت: علیرغم تمهیداتی که داشتیم و جلسات متعددی که در شورای مدیریت بحران شهرستان برگزار شد، با توجه به موقعیت مکانی شهرستان و وجود حجم زیادی از رودخانه اصلی کوهرنگ و شیبی که در آن وجود دارد. شهرستان 20 میلی متر آب می ریختم ولی دیشب 50 میلی متر باران در شهر بارید.

فرماندار کوهرنگ تصریح کرد: حدود 1500 راس دام سبک در اثر سیل کوهرنگ تلف شدند، 500 تن ماهی زیرزمینی نیز در شیلات شهرستان تلف شدند، چادرها و سکونتگاه های عشایری دچار مشکل شدند و به جز یک مورد که یک نفر مفقود شده، قربانی دیگری نداشتیم.

وی افزود: به حدود 1500 خانوار عشایری و روستایی آسیب دیده در سیل اخیر کمک شده و اقلامی از قبیل پوشاک، مواد غذایی و اقلام زیستی بین آنها توزیع شده است.

اکبری بیان کرد: بر اثر بارندگی های اخیر 5 پل در شهرستان کوهرنگ تخریب و راه های ارتباطی روستاها مسدود شد اما با کمک سربازان و تجهیزات راهداری آن ها هموارسازی شد. آب سیل راه ها بازگشایی شده و 5 روستا دچار آبگرفتگی شده و امدادرسانی فوری است.

بیشتر بخوانید  دورخیز مشتریان آسیایی برای از سرگیری واردات نفت از ایران‌

دیدگاهتان را بنویسید