تصاویر غمگین جوجه کشی در اردبیل / فیلم



به گزارش سلام نوح، پس از انتشار خبر معدوم سازی جوجه های یک روزه در استان اردبیل و بازتاب گسترده آن در فضای مجازی، بلافاصله این موضوع در دستور کار قرار گرفت تا برنامه ریزی های لازم برای رفع مشکل در این منطقه.

جلال آفاقی گفت: با انتشار تصاویری از انهدام چند هزار قطعه مرغ در اردبیل که موجب تشویش اذهان عمومی شد، این اقدام برای مقابله هر چه سریعتر با عاملان آن تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

وی گفت: این اقدام غیرقانونی و غیرقانونی توسط یک شرکت مرغداری و با دفن هزاران مرغ زنده بازتاب گسترده ای در فضای مجازی ایجاد کرد که همچنان در حال انتشار است و هم اکنون دادستانی با جدیت در حال شناسایی عاملان آن است. عمل کنید

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل گفت: با توجه به این رویه غیر اخلاقی و اعمال مجازات های سنگین برای عاملان، برخورد قاطع با عاملان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

آفاقی گفت: با توجه به حمایت از حقوق حیوانات و با توجه به این موضوع از منظر اقتصادی در شرایط تورم و تورم که نظم اقتصادی را بر هم زده و حقوق بشر را زیر پا گذاشته است، از مسئولان در سازمان های اداری درخواست می شود اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند. … ” توجه کنید.

سیدعبدالله طباطبایی دادستان کل کشور و مرکز استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: جلسه ای با استاندار اردبیل برای رسیدگی به وضعیت معترض شرکت های مرغداری و آذرجوجه در دستور کار است. تا هر چه زودتر مشکلات حل شود.» میدان پاکسازی شده است.

بیشتر بخوانید  محافظه کاران از دولت ریاست جمهوری می خواهند: اینترنت را مانند روسیه محدود کنید!

در استان قزوین معدوم سازی جوجه های یک روزه ممنوع است

وی تصریح کرد: در هر صورت و تحت هر نشانه ای از اعتراض، اقدام مورد نظر غیرقابل قبول است و اعتراض ما با گرفتن جان هزاران مرغ در یک روز، احساسات عمومی را جریحه دار می کند.

اقدام خودسرانه مستلزم برخورد قانونی است
نوبهت اژدری معاون سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: معدوم سازی جوجه های یک روزه خودسرانه بوده و متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است. مسئولین.”

وی اعلام کرد: در فروردین ماه 31 هزار تن سویا و کنجاله سویا تولید و در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفت و از امروز جهاد کشاورزی حمل و نقل نهاده های دامی را بر عهده گرفته و در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهد.

معاون جهاد کشاورزی استان اردبیل یادآور شد: 9 درصد جوجه یک روزه در اردبیل تولید می شود و مازاد نیاز استان به خارج از استان صادر می شود.

وی افزود: از معدوم سازی جوجه های یک روزه اطلاعی نداشتیم و از عموم تولیدکنندگان کارخانه های صنعتی و تولیدی می خواهیم خودسرانه عمل نکنند زیرا با متخلفان بدون اهمال برخورد می شود./ تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید