تصاویر شگفت انگیز از لحظه سرقت گازوئیل از پمپ بنزین/فیلم



به گزارش سلام نو، سارقان با ترفندی خاص و کک کردن خودروی کاروان، بیش از 1000 گالن گازوئیل را از مخزن زیرزمینی سرقت کردند. به گزارش usatodai، این مقدار گازوئیل برای سه روز متوالی از یک پمپ بنزین متعلق به خانواده در Fukua Express در جنوب غربی هیوستون، تگزاس به سرقت رفت. در این گزارش آمده است که تخمین زده می شود حدود 5000 دلار گازوئیل به سرقت رفته است.

خانواده در ابتدا هیچ اطلاعی از سرقت نداشتند، اما پس از اینکه جری تایل، مدیر پمپ بنزین، فیلم دوربین مدار بسته را بررسی کرد، به کاروان مشکوک شدند. Tile به رسانه محلی KTRK گفت: «در روز اول متوجه شدم که 360 گالن گازوئیل مفقود شده است. سپس روز بعد همان اتفاق افتاد. اینطوری شروع به تماشای دوربین کردم.»

بر اساس این گزارش، بیش از 1000 گالن گازوئیل در سه روز متوالی پمپ بنزین همان ماشین بالای سر هر سه روز دزدیده می شد مخزن ذخیره سازی زیرزمینی پارک شده بود تایل افزود: روشی که آنها این کار را انجام دادند بسیار هوشمندانه بود. آنها این کار را در حضور تعداد زیادی از مردم (مشتریان مختلف) انجام دادند. ماشین را روی درب باک گذاشتند و شلنگ را داخل باک گذاشتند و گازوئیل را مکیدند. «آنها در همان زمان حدود 15 تا 20 دقیقه در آنجا بودند، حتی در ترافیک شدید.

به گزارش خبرگزاری KRPC، سارقان با مراجعه به پمپ بنزین برای چهارمین بار برای سرقت گازوئیل پلاک های خود را شناسایی کردند. کاشی گفت که به محض دیدن ماشینی که روی تانک پارک شده بود دفتر را ترک کرد و آنها را تا دوردست تعقیب کرد.

بیشتر بخوانید  ساعت فینال کشتی المپیک یزدانی/ساعت کشتی فینال یزدانی تیلور المپیک 2020

دیدگاهتان را بنویسید