تصاویر جدید بهار رهنامه!


بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در روستای هزاوه اراک است، پدرش مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) است. او فرزند دوم خانواده است و دارای خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام (دکتر) دختری به نام پریا (متولد ۱۳۷۶) است.


بازیگر / بهاره رهنما

بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی پس از 22 سال در سال 1394 با توافق یکدیگر ازدواج کردند و خانم رهنما در 4 شهریور 1396 با امیر خسروف عباسی (فعال آرایشی و بهداشتی) در سن 44 سالگی ازدواج کرد.

امیرخسرو عباسی نیز یک بار ازدواج کرد و از همسر سابق خود یک دختر دارد


بازیگر / بهاره رهنما

راهنمای آموزش بهاره

بهاره رهنما به دلیل جهشی که داشت در سال 1370 وارد دانشگاه شد و پس از فارغ التحصیلی در رشته ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت. او دارای مدرک لیسانس حقوق فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی است. بهاره رهنما علاوه بر بازیگری، نمایشنامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. او علاقه زیادی به کتابخوانی دارد و تاکنون حدود 10 کتاب نوشته است. وی همچنین سابقه تهیه کنندگی آلبوم «علی شوکت» از خواننده جوان راک را نیز در کارنامه خود دارد. آلبوم شوکت چندین آلبوم از آهنگ های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما را به نمایش گذاشت.


بازیگر / بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر فعالی است که علاوه بر بازیگری به روزنامه نگاری و کتابخوانی نیز می پردازد و به عنوان مدل در برندهای مختلف حضور دارد. او علاوه بر فعالیت های مختلف، رستوران را اداره می کند و صاحب رستوران گوزان در سعادت آباد تهران است. بهاره رهنما که سال ها اضافه وزن داشت سعی کرد بادکنکی را در شکمش بگذارد اما این روش موفق شد. تسلیم شد و وزن بیشتری اضافه کرد. سپس برای کاهش وزن تحت عمل جراحی معده قرار گرفت که منجر به کاهش 40 کیلوگرمی او شد.

بیشتر بخوانید  جزییات تعطیلی باشگاه های ورزشی تا آخر هفته

راهنمای حاشیه های بهار

بهاره رهنما در فضای مجازی بسیار فعال است، او بازیگر مطرحی است که هر روز حواشی جدیدی دارد. سیروان خسروی با انتشار پستی در اینستاگرام از وضعیت کشور انتقاد کرد و سلبریتی ها را مقصر دانست و خانم رهنما سیروان را به جلب توجه متهم کرد. بی ادبی کرد که سیروان خسروی در نهایت به خاطر توییت های بهاره رهنما از او شکایت کرد و توانست او را به 50 ضربه شلاق محکوم کند. وی در اظهاراتی عجیب گفت: هرکس پس از 30 سال کار نتواند رفاه و آسایش خود و محیط زیست را تامین کند درمانده است که با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شد.


بازیگر / بهاره رهنما


دیدگاهتان را بنویسید