تصاویری وحشتناک از لحظه ورود مار کبری به بالین یک روستایی



به گزارش سلام نو، یک روستایی در حالی که مار روی سرش می خزد از خواب بیدار شد، روی تختی در حیاط خانه اش به خواب رفت.

برای بسیاری از مردم، دیدن تصادفی مار روی زمین وحشتناک و ترسناک است. حال تصور کنید که در خواب هستید و ناگهان در حالی که مار روی بدن شما می خزد از خواب بیدار می شوید. این یکی است مار کبری سم خطرناک این اتفاق اخیراً برای یک زن دهقانی از هند رخ داده است.

در ویدئویی که سوزانتا ناندا، افسر محلی جنگل در توییتر منتشر کرده است، یک مار کبری روی بدن دیده می شود. زن روستایی نشان می دهد. در ویدئوی منتشر شده در حالی که این زن روی تخت خوابیده است، این مار کبری بزرگ روی سر او دیده می شود. در این ویدئو در حالی که صدای گریه این زن شنیده می شود، این مار سر خود را بلند کرده و حمله می کند. ظاهرا این زن روی تخت وسط حیاطش خوابیده بود که این مار کبری وارد خانه اش شد و روی تختش رفت.

ناندا با انتشار این ویدیو در توضیح خود نوشت: «اگر این اتفاق برای شما بیفتد، چه واکنشی نشان می‌دهید؟ برای اطلاع شما، مار پس از چند دقیقه بدون آسیب رساندن به زن، آنجا را ترک کرد.

این ویدئو پس از انتشار در توییتر در روز یکشنبه مورد توجه بسیاری قرار گرفت. این ویدیو از زمان انتشار بیش از 30000 بازدید داشته است. انتشار این ویدیو با واکنش کاربران همراه شد. یکی از کاربران در این کامنت نوشت: مدت هاست می دانم که مارها از مردم بیشتر می ترسند تا مردم از مارها. من فکر می کنم مارها تا زمانی که احساس خطر کنند حمله خواهند کرد. بنابراین در چنین مواقعی باید بی سر و صدا از آنها دور شد یا آرام بود.»

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید