تصاویری وحشتناک از تعقیب و گریز وحشتناک پلیس و راننده کامیون سرقتی


به گزارش سلام نو، حوالی ساعت 04:05 بامداد 23 مرداد 1391، پلیس تمپا به گزارشی مبنی بر سرقت خودرو در فلکه 16000 روستای مهسور پاسخ داد.

دکتر قربانی شماره 1 داشت سوار ماشینش می شد در حالی که آماده می شد با یک نفر سر کار برود مسلح صورت با . مظنون که بعداً براندون جی بیکر 33 ساله معرفی شد، از قربانی خواست از خودرو خارج شود و سپس با نیسان ماکسیما مشکی مقتول از محل متواری شد. قربانی آسیب ندیده است.

دقایقی بعد، افسران به تماس 911 در بلوک 6200 Ashbury Palms Dr. بیکر گفت که بعد از کمیسیون سرقت خودرو به زور وارد ساختمان آپارتمان شد و با مقتول شماره 2 که مشخص شد برخورد کرد. بیکر قربانی را به زور از محل سکونت خارج کرد و وارد ماکسیما کرد. قربانی توانست فرار کند و بیکر قبل از رسیدن پلیس از محل متواری شد. ماکسیما رها شده در بلوار پالم در تامپا پیدا شد. و دکتر کامپتون، قربانی، آسیبی ندیده است.

حدود یک ساعت بعد، پلیس تامپا به گزارش یک وسیله نقلیه سرقتی که به تازگی در بلوک 18000 هایوودز حفاظت شده Pkwy رخ داده بود، پاسخ داد. قربانی شماره 3 در عقب کامیون سفید ایسوزو خود بود. وقتی از عقب کامیون پیاده شد، بیکر را در صندلی راننده دید. بیکر سپس با یک کامیون مجهز به GPS فرار کرد.

کامیون پیدا شد و گشت بزرگراه فلوریدا (FHP) یک توقف ترافیکی را در شهرستان آلاچوا انجام داد. بیکر از توقف خودداری کرد و شروع به رانندگی به سمت شمال در مسیرهای جنوب I-75 کرد. در چندین نقطه، کلانتر شهرستان آلاچوا (ACSO) تلاش کرد تا خودرو را متوقف کند. بیکر با چند ماشین پلیس برخورد کرد. خودرو از I-75 در SW Archer Road خارج شد و از طریق بخش‌هایی از Butler Plaza و 34th Street Plaza به بلوک 2100 SW 34th Street که در آن بیکر از خودرو خارج شد و سعی کرد پیاده فرار کند، دنبال شد. او به زودی توسط معاونان HLC و ACSO دنبال می شود گرفتن تبدیل شد.

بیشتر بخوانید  تدریس معلمان مرد در دبیرستان های دخترانه ممنوع است

دو نماینده شهرستان آلاچوا جراحات جزئی دیدند. هیچ یک از نیروهای گشت بزرگراه فلوریدا آسیب ندیدند.

بیکر در حال حاضر در زندان شهرستان آلاچوا به اتهام سرقت مسلحانه، سرقت با باتری، آدم ربایی و سرقت بزرگ خودرو مربوط به حوادث در تامپا، و همچنین جنایات متعدد مربوط به حوادث در شهرستان آلاچوا.

<п>اعلامیه تصاویری وحشتناک از تعقیب و گریز وحشتناک پلیس و راننده کامیون سرقتی اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید