تصاویری دیده نشده و وحشتناک از مشاهده موجودی انسان نما در جنگل در کنار رودخانه



به گزارش سلام نو؛ این را یک ماهیگیر محلی در آمریکا هنگام ماهیگیری در یکی از رودخانه های این کشور ادعا کرد یک موجود انسان نما به گفته این ماهیگیر و دوستش آنها در حال ماهیگیری در رودخانه بودند که با موجودی روبرو شدند که نیمی از بدنش انسان و نیمی سگ بود. این اتفاق در مکانی نزدیک رودخانه رخ داد جنگل محلی این اتفاق در سن بنیتو، تگزاس رخ داد.

ویدئویی که ماهیگیر با موبایلش گرفته است، لحظه دیدن این موجود را نشان می دهد. این فیلم ماهیگیری را در یک قایق نشان می دهد که با دیدن این موجود به سمت آن حرکت می کند. در این ویدیو یک موجود سیاه رنگ در حال سرگردانی در حاشیه رودخانه دیده می شود. لحظاتی بعد، این موجود در حال بالا آمدن از زمین در حالی که به نظر می رسد اندازه آن کمی افزایش یافته است، دیده می شود.

در این ویدئو شنیده می شود که ماهیگیر می گوید: «خدای من. سگ است یا چیز دیگری؟

در ادامه این ویدیو صدای این ماهیگیر و همراهش شنیده می شود که از دیدن این صحنه شوکه شده و با هم صحبت می کنند. این ویدیو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت. برخی از کاربران حدس می زنند که موجودی که در کنار رودخانه دیده می شود احتمالاً یک است یک پای بزرگ بود.

باید بگویم؛ تاکنون گزارش های متعددی مبنی بر مشاهده موجودی به نام پاگنده در سرتاسر جهان منتشر شده است، اما در هیچ یک از این موارد مدعیان نتوانسته اند عکس واضح یا اثباتی از وجود این موجود ثبت کنند.

بیشتر بخوانید  دریافت وام 50 میلیونی بانکی از بانک سپه + نحوه دریافت و بازپرداخت وام 50 میلیونی

دیدگاهتان را بنویسید