مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تصاویری از خانه مجلل دوست دختر پوتین

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از فراار; پنت هاوس فوق العاده مجلل که گمان می رود متعلق به مادر فرزند دوست داشتنی “سری” ولادیمیر پوتین است، با قیمت بیش از 10000 دلار در ماه برای اجاره در دسترس است.

به گزارش نیویورک پست، بخش روسی بی بی سی گزارش داد که این ملک در بخش نخبگان سنت پترزبورگ در جزیره کامنی قرار دارد و ظاهراً خانه لوئیزا روزوا، دختر مخفی پوتین بوده است.

گفته می شود که او نتیجه رابطه پوتین با سوتلانا کریونوگیچ، میلیونر فعلی 40 ساله و خدمتکار سابق است که اغلب او را معشوقه سابق پوتین می نامند. این اقامتگاه در لیست موسسه انگلیسی واکرز قرار دارد. این ملک با مساحتی بیش از 445 متر مربع یکی از 21 آپارتمان مجلل مجموعه معروف به کوچه بورس می باشد.

داخل خانه دختر مخفی پوتین با اجاره ماهیانه 10 هزار دلار

این ملک شامل سه طبقه، اتاق نشیمن و تراس بزرگ مشرف به رودخانه نوا است.

در طبقه دوم یک اتاق خواب و یک اتاق بازی کودکان وجود دارد. در طبقه سوم یک بار لوکس، یک سینمای خانگی و مکانی برای آفتاب گرفتن وجود دارد.

داخل خانه دختر مخفی پوتین با اجاره ماهیانه 10 هزار دلار

داخل خانه دختر مخفی پوتین با اجاره ماهیانه 10 هزار دلار

روزوا قبلاً در شبکه های اجتماعی با حدود 84000 دنبال کننده فعال بود، اما بیش از شش ماه پیش به طور مرموزی انتشار آن را متوقف کرد. اکانت اینستاگرام وی بعداً پس از واکنش های گسترده به این مشکل غیرفعال شد.

گفته می شود کریونوگیچ یک سال پس از تولد دخترش را در این خانه بزرگ کرده است. روسووا تنها فرزند پوتین است که هنوز تحریم نشده است. دو دختر بزرگ پوتین، ماریا ورونتسوا و کاترینا تیخونوا، روز چهارشنبه در آخرین دور تحریم‌های اقتصادی آمریکا و اروپا علیه حمله روسیه به اوکراین تحریم شدند. در همین حال، یک آگهی برای خانه ای در محل سکونت سابق روزوا، این ملک را “یکی از خصوصی ترین مجتمع های سنت پترزبورگ” و “با معماری کلاسیک قوی” توصیف می کند.

بیشتر بخوانید  فال حافظ روزانه جمعه 29 دی 1402 با معنی و تفسیر دقیق

داخل خانه دختر مخفی پوتین با اجاره ماهیانه 10 هزار دلار

راس و مادرش اکنون در یک استراحتگاه مجلل دیگر در شهر به ارزش 2.2 میلیون دلار زندگی می کنند که به عنوان یک “کاخ لوکس” توصیف می شود.

آنها همچنین دارای 4 میلیون دلار در موناکو هستند. گفته می شود کریونوگیخ که در یکی از بزرگترین بانک های روسیه نیز سهام دارد، نزدیک به 100 میلیون دلار دارایی دارد.

انتشار پست های مکرر او پس از اینکه لوئیز و مادرش شروع به صحبت در اینستاگرام در مورد آپارتمان پنت هاوس خود در مونت کارلو به ارزش 4.1 میلیون دلار کردند، ناگهان متوقف شد.

پنت هاوس که عکس های آن در اینستاگرام منتشر شد، در مجموعه اسناد پاندورا که در ماه اکتبر به بیرون درز کرد، به تفصیل شرح داده شده است. مادر لوئیز که مدت ها شایعه می شد معشوقه ادعایی پوتین در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 بود، مدت کوتاهی پس از تولد دخترش به پنت هاوسی در جزیره کمون نقل مکان کرد. اسناد فاش شده همچنین نشان می دهد که مادر لوئیز به عنوان نظافتچی کار می کرده و او در یک آپارتمان مشترک بزرگ شده است.

غیبت ناگهانی لوئیز در اینستاگرام پس از اعلام پنت هاوس مجلل او باعث نگرانی فالوورهای اکانت او شد.

یکی از همراهان نوشت: «چی شده؟ «آیا انتشار جزئیات زندگی تجملی ممنوع است؟» یکی از همراهان نوشت: “لوئیزا، لطفا برگرد.” پوتین و سوتلانا هرگز در مورد رابطه ادعایی خود یا شایعاتی مبنی بر اینکه پوتین پدر لوئیز است اظهار نظر نکردند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *