تصادف وحشتناک کامیون با پژو 405 در زنجان / 3 نفر کشته شدند



به گزارش سلام نو، سرهنگ مهدی میناخانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تشریح این حادثه افزود: در این حادثه راننده کامیون در دم جان باخت و سه مجروح به بیمارستان منتقل شدند که دو نفر از آنها مجروح شدند. در بیمارستان. بیمارستان، فوت کردند

وی با بیان اینکه این حادثه در 30 کیلومتری محور هدبنده – همدان رخ داد، انحراف به چپ کامیون را علت این حادثه رانندگی اعلام کرد که کارشناسان خبر دادند.

جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پرونده مذکور با تلاش عوامل راهنمایی و رانندگی شهرستان و خدمات بشردوستانه خدابنده حل شد.

سرهنگ میناخانی رانندگان را به رعایت نکات ایمنی و راهنمایی و رانندگی توصیه کرد و گفت: رعایت نکردن مقررات، سبقت غیرمجاز و انحراف ناگهانی و غیرضروری از مسیر اصلی منجر به حوادث تلخ و جبران ناپذیری می شود.

سرهنگ مینهانی از رانندگان خواست همیشه و تحت هر شرایطی با رعایت سرعت مجاز و رعایت مقررات، از رانندگی در هنگام خستگی و خواب آلودگی جدی خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار و تلفات نیروی انسانی جامعه نباشند.

وی تاکید کرد: رانندگان پس از هر 2 ساعت رانندگی در حاشیه ایمن جاده از خودرو خارج شده و حداقل یک ربع تا نیم ساعت استراحت کنند، وقوع حوادث رانندگی ناشی از خستگی و خواب آلودگی باید باشد. کاهش. جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید  تولید خودرو ایران به 2900 دستگاه در روز می رسد

دیدگاهتان را بنویسید