تصادف وحشتناک در اتوبان آزادگان / کشته شدن راننده + عکس


به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار پژو با نیوجرسی در محور آزادگان خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی درباره جزئیات این حادثه گفت: حوالی ظهر دیروز یک مورد تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان به پلیس راهور اعلام شد که تهران بزرگ در محل حادثه واقع در آزادگان حاضر شد. بزرگراه بعد از بروجردی نرسیده به خروجی نجفی رستگار.

وی در خصوص جزئیات این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو پژو 405 در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان در حال حرکت بود که به دلایل نامعلومی از مسیر منحرف و با نیوجرسی در این مسیر برخورد کرد. پس از آن از سمت چپ با خودروی پژو دیگری که در این مسیر در حال حرکت بود، برخورد کرد.

تصادف مرگبار پژو

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: ماموران پلیس راه با حضور در محل بلافاصله نسبت به ایمن سازی محل حادثه و مدیریت ترافیک اقدامات لازم را انجام دادند و کارشناسان پلیس راه نیز در محل حادثه بررسی کردند. سایر سازمان های امدادی از جمله امدادگران اورژانس نیز در محل حاضر شدند.

وی افزود: متاسفانه راننده این خودرو که مردی 60 تا 70 ساله بود بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد اما سرنشین خودرو جهت مداوا به مراکز درمانی تحویل اورژانس شد.

تصادف مرگبار پژو

شریفی در پایان گفت: به رانندگان توصیه می کنیم در حین رانندگی از انجام اقداماتی که حواسشان را پرت می کند خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

بیشتر بخوانید  فروش تولیدات واحدهای صنفی مرکز لرستان در بازار عراق و اقلیم کردستان

دیدگاهتان را بنویسید