مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تصادف مرگبار در سیستان و بلوچستان / جزئیات

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون بنز در محور زاهدان – بم در «تل سیاه» یک راننده و سه سرنشین کشته شدند. منطقه و یک دستگاه خودرو پژو.

سرهنگ مهدی خمر اظهار داشت: صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون بنز با یک دستگاه پژو در محور زاهدان – بم در محدوده “تل سیاه” راننده و سه سرنشین آن جان باختند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه کارشناس این حادثه بی احترامی به مزیت های عبور کامیون بنز و کوتاهی اعضای 211 و 212 راهور را علت تصادف اعلام کرد. -قوانین، افزود: بخشی از مسیر انجام هر گونه اقدام اجرایی اعم از توسعه، تعمیر، نگهداری، حفاری و … انجام هماهنگی های لازم و اطلاع رسانی به اداره پلیس و اطلاع رسانی به مردم از روند اقدامات انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که به هر نحو در معابر عمومی کار می کنند موظفند قبل از شروع به کار در محل ساخت و ساز نسبت به تنظیم علائم راهنمایی و رانندگی با رعایت قوانین ایمنی و استانداردهای راهنمایی و رانندگی در جاده های مورد تایید مراجع ذی صلاح و تجهیزات اقدام کنند. ” «لباس کار، لباس کار و وسایل نقلیه را به علائم هشدار مجهز کنید.

بیشتر بخوانید  آغاز غنی سازی اورانیوم در آبشار IR-6 در نطانچ
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *