مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تصادف مرگبار در اتوبان امام علی تهران / یک کشته + عکس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از وقوع تصادف در بزرگراه پایتخت خبر داد و به عابران پیاده توصیه کرد به دلیل سرعت زیاد وسایل نقلیه از تردد و توقف در معابر بزرگراهی خودداری کنند. .

سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: صبح امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) نرسیده به پل باس، یک دستگاه مینی بوس با عابر پیاده در حال عبور از بزرگراه برخورد کرد. غیرقانونی و این شهروند مردی 40 ساله در محل حادثه بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی افزود: بر اثر این حادثه کامیون بنز که در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) در حال حرکت بود به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه نتوانست خودرو را کنترل کند و پس از انحراف به راست واژگون شد. و راننده کشته و مجروح شد.

سرهنگ مومنی بیان کرد: یک عابر پیاده به دلیل عبور غیرمجاز از بزرگراه سهام مقصر شناخته شد و با توجه به وقوع این حادثه در محور امام علی (ع) محدوده بعث، شاهد تردد شدید خودروها هستیم که پلیس راه و شهرداری تهران در حال انجام آن هستند. پاکسازی و روان سازی ترافیک

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به رانندگان توصیه کرد: هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا در صورت مشاهده خطر خودرو را کنترل کنند.تصادف مرگبار در بزرگراه تهران نیز باعث عبور عابران پیاده از ترافیک و توقف در سطح شد. تقاطع بزرگراه با توجه به سرعت خودرو از مشاهده چنین حوادثی در معابر شهری خودداری نمایید.

بیشتر بخوانید  سیل شدید در چین + 17 فوت و هزاران مفقود / فیلم

تصادف مرگبار در اتوبان امام علی تهران / یک کشته + عکس

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *