تصادف دردناک در اتوبان شیراز


سانحه رانندگی شیراز کرمه

دلگرم کننده: فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن پدری از جان باختن دخترش در تصادف در اتوبان شیراز – کرمه گلایه می کند.

پدر از وضعیت جاده گلایه می کند و دلیل اضافه وزن جوان 20 ساله اش را بی توجهی مسئولان می داند.

فیلم تصادف در شیراز – خرامه

دستور وزیر راه و شهرسازی برای رسیدگی فوری و جدی به علت حادثه در محور شیراز – کرمه

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نوشت: در پی انتشار ویدئویی در شبکه های اجتماعی مبنی بر تصادف در محور شیراز – خرامه، وزیر راه و شهرسازی دستور رسیدگی فوری به علل و عوامل این حادثه را صادر کرد. وضعیت محور مربوطه

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روز گذشته فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که یکی از خبرنگاران از تصادف در محور شیراز – کرمه به دلیل نبود علائم هشدار دهنده و سرعت غیرمجاز و دو طرفه شدن ناگهانی خبر می دهد. ترافیک .

به گفته گوینده ناشناس این ویدئو، بر اثر برخورد با بلوک سیمانی در جاده، دختری 20 ساله جان خود را از دست داد و در این حادثه دو سرنشین آن مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این فیلم فردی ناشناس از فوت دختر 20 ساله خود براثر عواقب تصادف خبر داد و از مردم برای انتشار این فیلم در شبکه های اجتماعی کمک خواست. .


فاجعه دردناک تصادف در اتوبان شیراز کرمه + فیلم

در عین حال، تصاویر ضبط شده مطابق با صدای گوینده به نظر می رسد و به وضوح اظهارات گوینده را در مورد نبود علائم هشدار دهنده و وجود مانع بتنی در میانه راه و احتمال وقوع تصادف به ویژه تایید می کند. در شب

بیشتر بخوانید  داریوش در تهران .. !!

همانطور که گفته می شود این ضبط منبع موثقی ندارد و در حال حاضر در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است، البته مشخص نیست چه کسی آن را ضبط کرده است.

در پی انتشار این فیلم، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دستور نظارت و بررسی فوری برای تایید جدی بودن حادثه و روشن شدن واقعیت ها و همچنین رسیدگی به مقصران احتمالی در صورت انتشار این خبر را صادر کرد. واقعیت.

تشریح حادثه رانندگی در اتوبان شیراز کرمه

سازمان راهداری و ترافیک در تشریح فیلم جنجالی محور شیراز – کرمه به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت:

قبل از خروج از صحنه تصادف، با ترکیب علائم و سرعت نی ها و قرار دادن علامت هشدار بر روی فسفر یاب، هشدار لازم به صورت استاندارد ارائه می شود و وضعیت علامت جاده به وضوح مسیر را نشان می دهد.
دقت ناکافی و عدم توجه به جلو برای هر راننده ای در هر شرایطی در جاده امکان تصادف را ایجاد می کند و شاید هزاران نفر در ماه های اخیر این وضعیت را پشت سر گذاشته اند و تنها این هموطن عزیز در این شرایط به دلیل بالا بودن سرعت و کم توجهی توانست وسیله نقلیه خود را کنترل کند.
اما تا زمان انتشار نظر رسمی مراجع ذی صلاح انتظامی و قضایی و تکمیل عملیات ساخت این جاده، پلیس راه نسبت به نصب علائم بیشتر و حضور فیزیکی در جاده اقدام خواهد کرد.


دیدگاهتان را بنویسید