مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تصادف خونین دو ماشین سنگین

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


«اخبار حادثه»: این جنایت 13 اردیبهشت ماه در یکی از مناطق شهرستان سراب در استان آذربایجان شرقی رخ داد. گفته می شود مدتی است که دو نفر با هم دعوا می کنند تا اینکه با هم درگیر شدند و یکی دیگر را با چاقو کشت و متواری شد.

دادسرای سرهنگ علی اصغر شریفی اعلام کرد ساعت 17:30 روز گذشته پلیس 110 فقره تصادف در محور غرب به سمت مینو را گزارش کرد و گزارش اولیه حاکی از عدم توجه راننده کامیون به راننده بود که تصادف مستقیم کامیون با قاتل تریلر

این افسر پلیس گفت: تیم کارشناسی منطقه 21 پلیس راهور پایتخت بلافاصله در محل حاضر شده و با کنترل بار ترافیکی در محل و ایمن سازی محل برای جلوگیری از تکرار حوادث، علل و عوامل حادثه را بررسی کردند. تصادف.
انتقال به بیمارستان
سرهنگ شریفی ادامه داد: در این حادثه دو نفر مصدوم شدند که با حضور پرسنل آمبولانس خدمات درمانی سرپایی انجام شد اما به دلیل شدت جراحت هر دو نفر به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست تمام حواس خود را به جلو معطوف کرده و ضمن احترام به حق تقدم و رعایت حقوق سایر رانندگان از سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز به ویژه در مسیر خودداری کنند. بزرگراه ها از هر گونه حرکات حواس پرتی و حواس پرتی خودداری کنید.

بیشتر بخوانید  گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص پیشرفت برنامه هسته ای ایران
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *