تصادفات مرگبار در استان سمنان هفت درصد کاهش یافته است



به گزارش ایرنا ، سرهنگ تقی کبیری شنبه شب در جلسه کمیسیون اجرایی ایمنی راه های استان سمنان اظهار داشت: در این مدت 544 نفر در تصادفات جاده ای استان و 1215 تصادف در جاده های استان سمنان مصدوم شدند.

وی ادامه داد: تعداد کل تصادفات جاده ای استان شامل تلفات جانی ، جراحات و خسارات در این مدت نسبت به سال قبل چهار درصد افزایش داشته است.

کبیری گفت: بدون توجه به جلو 68 درصد بیشترین فراوانی را از نظر علل تصادف در جاده های استان دارد.

وی افزود: بدون شک برای کاهش تصادفات ، ایجاد استراحتگاه ، پارکینگ های دائمی و موقت و تقویت این مهم برای اسکان و استراحت مسافران در حومه شهر ضروری است.

جاده نظامی سمنان مانند بمبی فعال است
کبیری از جاده نظامی در استان سمنان با ایمنی صفر نام برد و گفت: این جاده به عنوان بمب نیز فعال است.

وی گفت: در پنج سال گذشته سفر نظامی 234 حادثه رخ داده است که در این حادثه 11 فوت و 130 نفر مجروح شده اند و اقدامات لازم برای ایمن و بهتر شدن این محور باید در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: 10 کیلومتر از مسیر سمنان – فیروزکوه از مدت ها قبل آماده بهره برداری است و باید در اسرع وقت نواقص موجود را با توجه به جدا کننده این مسیر برطرف کنیم تا این محور زیر بار ترافیک قرار گیرد.

وی افزود: بیشترین واژگونی در دهانه پل ها اتفاق می افتد که باید محکم شود و در دهانه پل ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید  دلیل تعویق سفر بایدن به منطقه چیست؟

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: بیشترین آسیب به جاده های روستایی و فرعی در سال گذشته شاهد بوده ایم و لازم است نواقص موجود در این زمینه نیز برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید