تشییع جنازه خاکسپاری پارسا اکبریان


تشییع پیکر پارسا اکبریان صفحه اینستاگرام پارسا اکبریان و کیست پارسا اکبریان بیوگرافی پارسا اکبریان علت فوت پارسا اکبریان در مطلب زیر.

پارسا اکبریان فرزند محمدرضا اکبریان داور سرشناس فوتبال کشور دانش آموز دبیرستان اول متوسطه سوم شعبان کرج بود که امروز علیرغم تلاش کادر پزشکی پس از مراجعه به اورژانس و انتقال از اورژانس درگذشت. مدرسه را به یکی از مراکز درمانی در سرزنش می کنند.

محمدرضا اکبریان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، پزشکی قانونی علت مرگ پسرم را ایست قلبی اعلام کرد و اظهار داشت: روز گذشته (جمعه) پسرم و پارسا ابتدا برای بازی فوتبال و بیلیارد به بیرون رفتند و پس از آن نیز ، تا ساعت 9 شب پسرم با مهمانی که داشتیم در خانه بود و بیرون نرفته بود.

وی افزود: از آنجایی که مدرسه پسرم در کنار خانه مادربزرگش بود، پارسا برای خواب به خانه مادربزرگش رفت تا شب ها به مدرسه برود.

اکبریان ادامه داد: پارسا صبح امروز بعد از صرف صبحانه و با حال خوب به مدرسه رفت اما پس از ورود به مدرسه و پیاده روی حدود 10 متر دچار تشنج شد و به سمت کوله پشتی خود به زمین افتاد.

وی بیان کرد: پس از اطلاع بلافاصله به مدرسه رفتم و 10 دقیقه بعد به اورژانس رسیدم اما متاسفانه پارسا نبض نداشت.

اکبریان گفت: امروز ساعت 2:30 بعدازظهر مجوز تشییع جنازه را از پزشک دریافت کردیم اما با توجه به اینکه برخی از بستگان در شهرستان هستند فردا ساعت 10 مراسم تشییع و خاکسپاری را انجام می دهیم. بهشت سکینه.

بیشتر بخوانید  میزان تولید واکسن کووپارس تا پایان سال ۱۴۰۰ -

با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید