تشکیل کارگروه ورود بانوان به ورزشگاه ها



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، میرشاد ماجدی روز سه شنبه در حاشیه کمیته فوتبال استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تشکیل این کارگروه اجازه ورود بانوان به ورزشگاه ها برای تماشای فوتبال داده می شود.

وی با بیان اینکه باید زیرساخت های لازم برای ورود بانوان به ورزشگاه ها فراهم شود، گفت: از جمله زیرساخت های مورد نیاز برای اماکن ورزشی، تامین درب ورودی و خروجی مجزا برای بانوان و مناسب سازی ورزشگاه است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت آمادگی تیم فوتبال کشورمان نیز گفت: تیم فوتبال برای حضور در جام جهانی با تیم های ملی چند کشور دیدارهای تدارکاتی خواهد داشت.

ماجدی یادآور شد: فدراسیون های چند کشور خواهان دیدار با تیم فوتبال ایران هستند اما تا زمانی که مسابقات تدارکاتی تمام نشود نمی توان نام آن کشورها را اعلام کرد.

وی افزود: هفته آینده درباره دیدارهای تدارکاتی تیم فوتبال کشورمان تصمیم گیری و نتایج اعلام خواهد شد.

مجیدی حضور علی دایی در مراسم قرعه کشی جام جهانی را افتخاری بزرگ برای کشورمان دانست و افزود: فدراسیون از حضور علی دایی در میادین فوتبال استقبال می کند و به ویژه به تصمیم علی دایی هرچه که باشد احترام می گذارد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اردبیل روز سه شنبه با حضور میرشاد ماجدی رئیس هیئت، طهمورث حیدری رئیس کمیته امور استان های انجمن فوتبال و اعضای مجمع برگزار شد. در امیران اتاق پذیرش.

در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان اردبیل که بدون حضور مسئولین ورزش استان برگزار شد، ودود اسحاق زاده، جمال پیله ور، منصور صاحب و صمد نوتاش به عنوان نامزد معرفی شدند.

بیشتر بخوانید  به زودی وارد غزه می‌شویم

در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان اردبیل سه نامزد حضور نداشتند و تنها صمد نوتاش یکی از کاندیداها حضور داشت.

در این مجمع انتخاباتی از مجموع ۲۳ رای ماخوذه صمد نوتاش با ۲۲ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات فوتبال استان اردبیل انتخاب شد.

همچنین منصور خانعلی زاده با 17 رای به عنوان نایب رئیس و آیناز غیایی مقدم با 20 رای به عنوان نایب رئیس استان اردبیل انتخاب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید