تشکل های دانشجویی نقش مهمی در اجرای اعلامیه گام دوم انقلاب داشتند



محمد حسین کفعمی عصر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان به پیام امام خمینی (ره) در مورد تشکیل بسیج دانشجویی و دانش آموزان اشاره کرد و افزود: در این پیام تأکید شد که امروز یکی از بسیج ترین سازمان ها ، بسیج دانش آموزان و دانشجویان.

وی ادامه داد: گروه بسیج که برای ایفای نقش در مقابله با تهدیدهای انقلاب اسلامی تشکیل شده است ، به حوزه دشواری دیگری وارد شده و در آن حضرت امام (ره) پیام جدیدی را برای بسیج دانشجویی تعیین کرده است که همان نقش آفرینی است. در زمینه های ایمان و رهنمودهای مجموعه به اهداف و آرمان های الهی.

کفعمی گفت: در پی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و اولین دیدار رهبر معظم انقلاب با بدنه دانشجویی در سال 1998 ، فصل جدیدی برای تشکل های دانشجویی گشوده شد.

وی گفت: طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ، برای حرکت به سمت چشم انداز ، به چهار م :لفه نیاز داریم: شناخت جبهه ، جهت گیری صحیح ، امید و راه حل عملی. وی گفت: “تشکل های دانشجویی نمونه هایی از تشکیل حلقه های میانی در حرکت عمومی به سمت چشم انداز است که در بیانیه ، گام دوم انقلاب مشخص شده است.

کفعمی با اشاره به عبارات موجود در بیانیه گام دوم انقلاب ، افزود: انقلاب اسلامی باید با شکل گیری تمدن اسلامی ، الگویی از حکومت را به جهان بیاورد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: نقش تشکل های دانشجویی در گام دوم انقلاب یکی از مأموریت های اصلی بسیج دانشجویی است.

بیشتر بخوانید  هابیل درویش از حضور در شهرداری انصراف داد

وی با بیان اینکه طرح تشویق بسیج دانشجویی از سالهای اخیر آغاز شده است ، افزود: محور این توسعه و محبوبیت ، شکل گیری و عملکرد هسته های مسئله مدار و متخصص در مشکلات انقلاب اسلامی است.

کفعمی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با استفاده از نهاد علمی و شور و هیجان نهاد جوان ، وفادار و انقلابی ، مشکلات انقلاب اسلامی در دانشگاه را به عنوان عقل کشور دسته بندی کنیم و یک جنبش اجتماعی برای رشد و کارآیی دولت ایجاد کنیم. “

وی افزود: امیدواریم با تأثیرگذاری دولت جدید و تشکیل دولت جوان ، حزب اللهی و انقلابی شاهد این باشیم که حرکت به سمت چشم انداز و آرمان های انقلاب سرعت می گیرد ، در این راستا بسیج دانشجویی باید جای خود را بگیرد ج اجازه دهید خیمه فرماندهی نظام اسلامی در برابر نظام مسلط شود.

مهمترین نقش بسیج دانشجویی حضور در جبهه نرم نظامی است

معاون فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه سازمان های بسیج در بیش از 20 قشر مختلف زندگی فعالیت می کنند ، گفت: “بسیج دانشجویی یکی از گروه های قدرتمند و سخت کوش است. “

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی با اشاره به اجرای سند ارتقاij 10 ساله بسیج افزود: این سند بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تهیه و اجرا شد.

وی بر لزوم تبیین نقش مقام معظم رهبری در ادامه مسیر انقلاب اسلامی تأکید کرد و ادامه داد: باید در زمینه دانشگاهی در این زمینه کارهای بیشتری انجام شود.

طهماسبی خاطرنشان کرد: بیانات گام دوم انقلاب نباید به تبلیغات ، بروشورها و بنرها محدود شود ، بلکه باید بر روی م componentsلفه های مختلف آن کار جدی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید  صفرزاده: فاصله دوچرخه سواری ایران از جهان به یک شکاف تبدیل شده است / ما نمی توانیم فکر کنیم آنچه را که نیستیم بگیریم - اخبار ورزشی - اخبار ورزشی تسنیم

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی در استان زنجان با بیان اینکه مهمترین نقش و جنبه بسیج دانشجویی باید در جبهه جنگ نرم وجود داشته باشد ، اظهار داشت: اجتماعی و محرومیت نقشی پر رنگ داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید