تشویق حضار در جشنواره کن باعث گریه مت دیمون شد



به گزارش ورایتی ، فیلم جدید مت دیمون “آب فولاد” یا “باتلاق” در جشنواره فیلم کن محبوبیت زیادی دارد و تماشاگران به مدت 5 دقیقه سرگرم می شوند.

این بازیگر 50 ساله پنجشنبه شب برای اکران فیلم جدیدش توسط کارگردان تام مک کارتی ، خالق «کانون توجه» در جشنواره فیلم کن حضور یافت.

با استقبال تماشاگران از فیلم و ادامه تشویق ها ، او نتوانست خودش را کنترل کند و گریه کرد. او در این فیلم در نقش یک سازنده در اوکلاهما بازی می کند که دخترش به جرم قتل در فرانسه زندانی است. وی پس از سالها کشمکش قانونی و فشار برای پرداخت هزینه وکلای گران قیمت ، مجبور به مداخله برای اثبات بی گناهی دخترش می شود.

در حالی که سازندگان فیلم در پایان فیلم صحبت نکردند ، مک کارتی از فرصت استفاده کرد و به میکروفون نفوذ کرد و گفت که “به شدت تحت تأثیر سینمای فرانسه و اروپا قرار گرفته است”. وی افزود: این انگیزه است که می توانید فیلم خود را به این مخاطب شگفت انگیز در این سینمای شاخص نشان دهید. “من باید آن احساس را در آن لحظه ابراز کنم.”

در این تریلر دراماتیک ، ابیگل برسلین نقش دختر دیمون را بازی کرد و رابطه او با دیمون به عنوان پدر و دختر در صفحه نقره ای توجه بینندگان زیادی را به خود جلب کرد. او جوانترین بازیگر فیلم “Little Miss Sunshine” و یکی از جوانترین نامزدهای اسکار است.

منتقدان می گویند دیمون می تواند چهارمین نامزدی اسکار خود را برای بازی در این فیلم به دست آورد. وی برای “مریخ” در سال 2015 ، “شکست ناپذیر” در سال 2009 و “شکار خوب” در سال 1997 نامزد اسکار شد.

بیشتر بخوانید  ایلان ماسک اینترنت استارلینک رو برای اوکراین فعال کرد

این دومین فیلمی بود که پس از چهار دقیقه تشویق آنت در شب افتتاحیه بسیار مورد توجه کان قرار گرفت و همچنان فیلم هایی مانند گزارش فرانسوی وس آندرسون ، موشک سرخ شان بیکر و بندتا پل ورهوون به نمایش درآمد.

۵۷۵۷

دیدگاهتان را بنویسید