تشریح شاخصه های حضور در انجمن عرضه کنندگان محصولات فرهنگی/«رویای هم بازیت رو بساز» پویشی برای کودکان کم برخوردار است



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز و به نقل از سراج 24; انجمن عرضه کنندگان فعالیت های فرهنگی «صاف» با هدف حمایت از عرضه کنندگان محصولات فرهنگی از سال 1395 آغاز به کار کرد و در سال 1395 مجوز رسمی از وزارت کار دریافت کرد.

این انجمن در قالب ارائه محصولات فرهنگی و در راستای فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی سازوکار و خط مشی خود را بر عرضه مناسب محصولات از دل ویژگی های کتاب، لوازم اداری، اسباب بازی، محصولات تزئینی و هنری قرار داده است. . ، پوشاک ایرانی، تغذیه سالم و پشتیبانی چند رسانه ای تامین کنندگان محصولات فرهنگی.

در چارچوب ویژگی های مد نظر این انجمن، عرضه کننده ای که دارای سه دسته از این ویژگی ها باشد، فعالیت چندمنظوره محسوب می شود که می تواند شامل: انتشارات، کتابفروشی، شهر کتاب، شهر کتاب و فروشگاه های مستقل و خصوصی در تمام استان ها باشد که برخی از عرضه کنندگان کالاهای فرهنگی مشاهده کردند. تولید – محصول.

* تمرکز بر ترویج فرهنگ ایرانی …

مهین بابایی، دبیر انجمن تامین کنندگان صنعت فرهنگی “صاف” با اشاره به اینکه صنایع فرهنگی از نظر اقتصادی برای کشورها مهم است، گفت: باورها، ارزش ها و افکار جوامع از طریق صنایع فرهنگی و از طریق تامین کنندگان به مصرف کنندگان منتقل می شود. فینال در راه است. با توجه به اهمیت عرضه مناسب محصولات فرهنگی، انجمن صف باید بر ترویج فرهنگ ایرانی در شهرستان ها و استان های کشور، ایجاد فرصت های شغلی و ایجاد انجمن های فرهنگی برای جوانان تمرکز کند.

بیشتر بخوانید  مهران رجبی حاشیه ساز شد

وی افزود: برای عرضه محصولات مکان هایی را در نظر گرفته ایم و تمرکز خود را بر عرضه محصولات مناسب با چارچوب مناسب گذاشته ایم و در این راستا تلاش کرده ایم تا عرضه کنندگان را در این زمینه آگاه کنیم. مردم و از طریق صنایع فرهنگی که ابزار مؤثر زندگی هستند، نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی ایفا می کنند.

* توضیح ویژگی های محصولات فرهنگی در انجمن …

بابایی ادامه داد: طی بررسی های انجام شده و همکاری های انجام شده با آستان قدس از ویژگی های زیر استفاده شد: 1- تحقیق در مورد ماهیت فروشگاه ها 2- کسب اطلاعات در مورد محصولات موجود 3- شفاف سازی میزان عرضه محصولات ایرانی – حصول انطباق. با فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی که پیش از آن مستلزم ایجاد بسترهایی است که از طریق گفتمان و تبیین اهمیت صنایع فرهنگی و عرضه آنها پدید می آید که به نوبه خود منجر به آگاهی بیشتر مردم و عرضه کنندگان می شود.

* کشف سیستمی متمرکز بر ارزیابی تامین کنندگان محصولات فرهنگی 1401 …

دبیر انجمن تامین کنندگان صنایع فرهنگی “صف” گفت: بعد از نوروز سال 1401 سیستم ارزیابی خواهیم داشت که در آن تامین کنندگان با تمام ویژگی هایی که دارند مورد ارزیابی و آزمایش قرار می گیرند و سپس آن ویژگی هایی که در نظر گرفته می شود طبقه بندی شده و آنها را بررسی می کنند. دریافت گواهی اطمینان از حقوق اصلی مصرف کنندگان است و از سوی دیگر ارزیابی اصولی تامین کنندگان کاستی ها را شناسایی کرده و بینش بهتری به ما می دهد که می توانیم افق روشنی برای آموزش و بهبود داشته باشیم. پیشنهاد، دراو.

بیشتر بخوانید  پهلوگیری کشتی حامل گاو در بندر شهید رجایی - آژانس مهر ایران و اخبار جهان

* به اتحادیه تامین کنندگان صنایع فرهنگی نیازمندیم …

وی گفت: فروشگاه های چند منظوره فعالیت های فرهنگی به دلیل عرضه چند دسته کالا با واحدهای مرتبط تعامل صنفی دارند و متاسفانه در اخذ مجوز با چالش مواجه هستند. از سوی دیگر برخی از این مراکز به دلیل فضای کاری دولتی در حال ساخت هستند.» با صلاحدید دستگاه های ذیربط، این فضاها به اتحادیه های دیگر اختصاص می یابد و باعث تعطیلی این واحدهای فرهنگی می شود. ساماندهی و حمایت بیشتر از این امر. صنفی، باید در این زمینه اتحادیه ایجاد کنیم.

* “تصور کن با هم بازی کنیم” پویش برای کودکان فقیر است …

اولین پویش «رویایی بازی کن» با هدف معرفی فروشگاه های چند منظوره صنایع فرهنگی، ایجاد وحدت و شبکه سازی بین عرضه کنندگان محصولات فرهنگی، اهدای اسباب بازی به کودکان آسیب پذیر، افزایش فروش و استقبال بیشتر عرضه کنندگان صنایع فرهنگی ، از راهپیمایی بعثت پیامبر اکرم تا عید فطر در سال 1401.

مهین بابایی با اشاره به اینکه برگزاری چنین رویدادهایی می تواند باعث ایجاد وحدت و انسجام بین فروشندگان شود، افزود: این پویش با محتوای اسباب بازی راه اندازی شد که در آن مردم از اسباب بازی های مستعمل خود استفاده می کنند که از نظر کیفیت همچنان قابل استفاده است به فروشگاه های صنعت فرهنگی تحویل داده شد. ، فروشگاه در ازای اکشن کارت تخفیف ارائه می دهد که می توان از آن برای خرید اسباب بازی های جدید و پیوستن به اسکن استفاده کرد.

وی افزود: افرادی که کارت تخفیف در دست دارند می توانند در فروردین و اردیبهشت ماه 1401 برای دریافت محصولات عرضه شده با قیمت مناسب به مغازه های اعضای این جنبش مراجعه کنند و همچنین در قرعه کشی در فروشنده ها یک شرکت اعطا می شود و جوایز به عنوان “افراد خوب” اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید  نرخ باروری شهرستان ها ۱۴۰۱ | ای استخدام آموزش و پرورش

دبیر انجمن تامین کنندگان صنعت فرهنگی “صف” گفت: اسباب بازی های جمع آوری شده توسط این پویش توسط خیران بسته بندی می شود و به دست کودکان بی بضاعت می رسد.

گفتن؛ علاقه مندان می توانند به سایت مراجعه کنند www.anjomanesaf.ir فرم عضویت را پر کنید و در این اسکن ثبت نام کنید.


دیدگاهتان را بنویسید