مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تسهیل در ارائه خدمات پرداخت تسهیلات خرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در راستای اجرای تدابیر رئیس جمهور در راستای تسهیل در روند اعطای تسهیلات و تسهیل و تسریع در فرآیند پرداخت و در نهایت جلب رضایت مردم، شرایط جدیدی برای اخذ ضمانت نامه تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال ممتاز در شعب این بانک در چارچوب توافقنامه معاونت بانکی، بیمه و بنگاه های دولتی و بانک با تاکید بر رعایت وام و ضوابط و مقررات مدیریت بانکی. و بر اساس اعتبارسنجی و اخذ حداقل ضمانتنامه ها و مدارک، منابع عملیاتی می شود.

بدین ترتیب کارکنان، مستمری بگیران و مستمری بگیران دستگاه های اجرایی (اعم از وزارتخانه ها، شرکت ها و سازمان های دولتی، موسسات عمومی غیردولتی و شرکت های بزرگ خصوصی) که از بانک توسعه تعاون حقوق دریافت می کنند و دارای رتبه اعتباری «الف»، «ب» هستند. . آنها در سامانه اعتباربخشی ایران هستند، می توانند بدون ضامن و با ارائه کسر نامه تا سقف 500 میلیون ریال تسهیلات بدهند و از 500 میلیون ریال تا یک میلیارد ریال بدون ضامن با کسر نامه و یک ضمانت نامه سود دریافت کنند. برات یا در انتظار

کارکنان سایر شرکت‌های بخش خصوصی که حقوق آنها نزد بانک توسعه تعاون واریز می‌شود و دارای رتبه اعتباری «الف» و «ب» در سامانه اعتباربخشی ایران می‌باشند، می‌توانند تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال بدون ضامن باشند و کسر نامه و نیز ارائه کنند. ارائه برات یا چک (بسته به مورد)؛ و با معرفی ضامن با ارائه برات یا چک (حسب مورد) از 500 میلیون ریال تا یک میلیارد ریال سود دریافت کنید.

بیشتر بخوانید  جزئیات پرداخت یارانه پولی تیرماه 1401 / در تیرماه 1401 چقدر یارانه پرداخت می شود؟

شایان ذکر است کارکنان سایر شرکت‌های بخش خصوصی که حقوق آنها در بانک توسعه تعاون واریز شده و دارای رتبه اعتباری C در نظام رتبه‌بندی اعتباری ایران هستند، می‌توانند با معرفی ضامن معتبر از معافیت تا سقف یک میلیارد ریال بهره مند شوند. و اوراق قرضه یادداشت ها یا چک ها

لازم به ذکر است امکان بازپرداخت باید به گونه ای باشد که مجموع حقوق و درآمد دائمی متقاضی پس از کسورات قانونی، امکان بازپرداخت تسهیلات را فراهم کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *