تسهیلات رایگان به فعالان گردشگری در کردستان پرداخت می شود



ایسنا / کردستان مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان از پرداخت کمک های بلاعوض و همچنین کمک های اعتباری به فعالان گردشگری که بیشترین آسیب را از شیوع ویروس کرونا خورده اند خبر داد.

یعقوب گویلیان امروز (16 ژوئیه) در جلسه ای با حضور رهبران انجمن ها و انجمن های راهنما و گردشگران بوم گردی در استان برگزار شد. وی گفت: به منظور اجرای سیاست های وزارت میراث ، فرهنگ ، گردشگری و صنایع دستی از دو حوزه صنعت گردشگری استان حمایت مالی می شود.

مدیر میراث فرهنگی ، فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: تعدادی از فعالان امکانات و گردشگری استان که بیش از 20 سال سابقه فعالیت در این بخش را داشتند ، به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور به تعطیلی شدند و این حمایت مالی اقدامی برای جبران بخشی از این ضرر.

وی ادامه داد: طبق دستورالعمل های تعیین اولویت ها و ابلاغیه ، هر دو مناطق ایران و راهنمایان گردشگری و اقامتگاه های بوم گردی پس از بررسی تخصصی از نظر مالی پشتیبانی می شوند.

معاون وزیر گردشگری و سرمایه گذاری استان در این نشست گفت: “یکی از خواسته های بخش گردشگری استان همیشه کمک های اعتباری و کمک های بلاعوض به فعالان این بخش بوده است. طبق این بخش ، بخشی از گردشگری استان صنعت می تواند از این امکانات استفاده کند. “

آرمان وطن دوست گفت: سیاست معاون گردشگری و سرمایه گذاری در این استان حذف بخش یا افراد شاغل در این صنعت نیست و بر این اساس پرداخت حقوق جامعه و انجمن را در اولویت قرار داده است که پس از بررسی تخصصی در این معاونت در وزارت مربوطه جهت اجرا اعزام خواهد شد.

بیشتر بخوانید  شرط گذراندن پیش‌دبستانی برای ثبت‌نام کلاس اول تخلف است

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید