تسریع در اجرای طرح‌های توسعه فولاد شادگان



به گزارش شمانیوز ، در نشست محمد آقاجانلو مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران و امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان، طرفین بر تسریع در پروژه های توسعه فولاد شادگان تاکید کردند.
آقایانلو در این نشست که چهارشنبه 4 اسفندماه به میزبانی فولاد خوزستان برگزار شد، زنجیره فولاد را یکی از ارکان اقتصاد دانست و افزود: صنعت فولاد یکی از شاخص های اصلی توسعه است. سرمایه گذاری در صنعت فولاد علاوه بر ایجاد اشتغال و ایجاد ثروت موجب پیشرفت و حضور در بین کشورهای صاحب نام می شود. موقعیت مکانی، دسترسی به حمل و نقل جاده ای و ریلی، منابع طبیعی و تامین انرژی و مدیریت صحیح پروژه از ویژگی های تعریف طرح های توسعه فولاد است. انرژی، دسترسی به آب های آزاد و نیروی انسانی متخصص یکی از زمینه های بالقوه برای اجرای طرح های توسعه است. فولاد شادگان در سال های اخیر با تولید پایدار سهم بسزایی در زنجیره فولاد کشور داشته است. اجرای پروژه تولید فولاد و سایر پروژه ها باید با سرعت بیشتری ادامه یابد. حضور شرکت فولاد خوزستان و حمایت همه جانبه این مجموعه می تواند در تسریع در اجرای پروژه موثر باشد.

امین ابراهیمی، مدیرعامل فولاد خوزستان، ایران را در بین ده تولیدکننده فولاد به عنوان فرصتی بی نظیر برای ارزآوری و توسعه زنجیره فولاد دانست و گفت: محصولات فولادی در صنایع مختلف از جمله ساختمان، کارخانجات، راه، انتقال انرژی و مصرف مایعات هستند. و . این نشان دهنده تاثیر عظیم صنعت فولاد بر رشد و شکوفایی کشور است. در واقع فولاد یک صنعت است، یک صنعتگر. استراتژی شرکت فولاد خوزستان تولید پایدار و صادرات محور است. البته این استراتژی برای شرکت های سنگنوردی داخلی در اولویت است.

بیشتر بخوانید  عکس جدید همسر مدل بهرام رادان

ابراهیمی به طرح های توسعه فولاد خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: در شهریورماه امسال سه پروژه ساخت دستگاه ریخته گری صفحه، کارخانه اکسیژن و احداث نیروگاه اختصاصی 520 مگاواتی با شکست مواجه شد. سیاست فولاد خوزستان همواره حمایت از طرح های عمرانی بوده است.

روابط عمومی فولاد خوزستان

دیدگاهتان را بنویسید