تست شخصیت شناسی | کدوم یکی رو اول نجات میدی!



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: شما فقط باید چند ثانیه به تصویر نگاه کنید و سپس تصمیم بگیرید که ابتدا برای خنثی کردن وضعیت چه کاری انجام خواهید داد. به سادگی انتخاب کنید و از نتایج تست شخصیت مطلع خواهید شد.

در مهمانی امروز باید به ما بگویید که چه تصمیمی برای آرام کردن شرایط استرس زا که در تصویر پیش می آید می گیرید. در تصویر تست شخصیت 4 حالت قابل مشاهده است: کتری با آب جوش، زنگ آیفون دم در، گریه نوزاد و در نهایت سگی که مبل را خراب می کند.

تست شخصیت انتخابی: شما باید انتخاب کنید که برای خنثی کردن وضعیت ابتدا چه کاری انجام دهید. بسته به پاسخ شما، با آن ویژگی های منحصر به فرد شخصیت خود و سایر جنبه هایی که شما را به عنوان یک فرد احاطه کرده اند، آشنا می شوید.

تست شخصیت

تست شخصیت به انتخاب شما:

1. چای برای جوشاندن:

شما فردی هستید که زیاد ماجراجویی را دوست ندارید، اما این همه ماجرا نیست، شما همچنین فردی هستید که همیشه از چیزهایی که واقعا برای رسیدن به اهدافتان مهم هستند دست می کشید. بسیاری از اوقات تصمیمات شما باعث می شود مردم فکر کنند که شما خودخواه هستید.

2. آیفونی که مدام زنگ می‌زند:

اگر این تصمیم شما بود، باید بدانید که معمولاً به شایعات بیش از حد توجه می کنید و باعث ناراحتی شما می شود. بیشتر اوقات احساس تنهایی می کنید.

بیشتر بخوانید  مهم‌ترین گزینه‌های جایگزینی نخست‌وزیر انگلیس

3. کودک در رختخواب گریه می کند:

شما فردی بسیار خلاق هستید، به این معنی که شما فردی هستید که به دیگران اهمیت زیادی می دهید. انسانیت و کمک به دیگران اولویت شما در زندگی است.

4. سگی که پارچه مبل را پاره می کند:

اگر این گزینه را انتخاب کنید، به شما خواهیم گفت که شما فردی بسیار منطقی و همدل هستید، یعنی دوست دارید مشکلات را به معقول ترین روش حل کنید. از طرفی شما این گزینه را انتخاب کردید چون طاقت نداشتید سگ مبل جدید را از بین ببرد، پس آمدید آن را نجات دهید.


دیدگاهتان را بنویسید