تست شخصیت: اولین چیزی که در تصویر می بینید چیست؟


تست شخصیت: اولین چیزی که در تصویر می بینید چیست؟

اولین چیزی که در عکس می بینید شخصیت شما را مشخص می کند.


تست شخصیت: اولین چیزی که در تصویر می بینید چیست؟

این تصویر دارای یک درخت، یک گوریل، یک شیر و یک ماهی است. اول چی دیدی؟

واقعیت جالب: این تصویر نشان باغ وحش پیتسبورگ و آکواریوم PPG در ایالات متحده است.


چوب

اکثر مردم ابتدا درخت را می بینند، پس اگر درخت را دیدید، تنها نیستید! درخت سیاه در وسط تصویر بسیار برجسته است، بنابراین کاملاً منطقی است که ابتدا آن را ببینید. این بدان معناست که شما عملگرا هستید و منطقی فکر می کنید. شما بیشتر از قلب خود پیروی می کنید، بنابراین می توانید تصمیمات منطقی و متفکرانه بگیرید، اما در برقراری ارتباط با احساسات خود مشکل دارید که بیان آنها را برای شما دشوار می کند. می توانید سعی کنید کمی بیشتر ریسک کنید.


گوریل

آیا ابتدا گوریل را دیده اید؟ ممکن است به این معنی باشد که شما از خود تصویر پایین تری دارید. شما فردی کمال گرا و سخت گیر با خودتان هستید. استانداردهای شما بسیار بالاست و بهترین ها را از خودتان انتظار دارید. این دشوار است زیرا هیچ کس نمی تواند کامل باشد و استانداردهای بالای شما را برآورده کند. شما همچنین بسیار کنجکاو هستید و دوست دارید چیزهای جدید را کشف و تجربه کنید. سعی کنید روی آنچه برای شما خوب است تمرکز کنید، نه آنچه شما یا دیگران از شما انتظار دارند.


شیر نر

اگر اول شیر را دیدی به این معنی است که آزادی خود را دوست داری. شما مستقل هستید و به طور غریزی عمل می کنید. شما دوست ندارید مورد قضاوت قرار بگیرید و از قرار گرفتن متنفرید. اگر یک لئو از جانب کسی احساس خطر کند، از “پنجه” برای دفاع از خود استفاده می کند، به این معنی که شما می توانید بسیار بی ادب و خشن باشید، حتی اگر نمی خواهید. زندگی را دوست داشته باشید و آن را با تمام وجود زندگی کنید. احساسات شما خوب است، اما گاهی اوقات فراموش می کنید که دیگران چگونه رفتار شما را درک می کنند.

بیشتر بخوانید  منتخب طنزهای سری بیست و دوم


یک ماهی

اگرچه عکس ماهی چندان برجسته نیست، اما اولین عکسی بود که توجه شما را به خود جلب کرد. این بدان معناست که شما فردی درونگرا هستید که دوست ندارید در مرکز توجه قرار بگیرید. شما حقیقت خود را به بسیاری نشان نمی دهید. با این حال، افرادی مثل شما راحت هستند. شما قابل اعتماد هستید و قادر به ایجاد پیوندهای قوی با دیگران هستید، به این معنی که اغلب از شما به عنوان “بهترین دوست” یاد می شود. دوستان شما دوست دارند با شما باشند.


دیدگاهتان را بنویسید