مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تست روانشناسی عشق چقدر رمانتیک هستید؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


قلب در تصویر بالا چه قلبی را انتخاب می کنید؟


تست شخصیت / تست روانشناسی

اره شماره 1❤ شما در ابراز عشق زیاد مهارت ندارید. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که با یک هدیه کوچک برای عزیزتان نامه بفرستید. شما می خواهید اطرافیانتان بدانند که شما نگران آنها هستید، اما برای این کار قدمی بر نمی دارید.

شماره 2 شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید شخصی شما را تا فرودگاه همراهی کند و بگوید او را تنها نگذارید و با او ازدواج کنید. از طرفی می توانید شب عروسی همسرتان را بدگویی کنید و بگویید که نمی توانید مسئول باشید!

اره شماره 3💚جستجوی آزادی. شما می خواهید فضایی برای انتخاب راهی که می خواهید داشته باشید. شما فردی مستقل هستید و از رقابت متنفر هستید. استرس را دوست ندارید و ترجیح می دهید از زمان لذت ببرید و عجله نکنید.

اره شماره 4❤در خلوت خودت فقط رفتار عاشقانه داری. به نظر شما عشق چیزی سرگرم کننده، هیجان انگیز و البته خصوصی است؟ شما تا زمانی که زمان و مکان در دسترس باشد، فردی عاشق هستید.

شماره 5 شما اصلا آدم رمانتیکی نیستید. به نظر شما قرارهای عاشقانه اتلاف وقت است؟ به جای صحبت در مورد اعمال خود، ترجیح می دهید به کسی ثابت کنید که می توانید همسر خوبی باشید.

شماره 6: اگر فرد مناسب برای زندگی را پیدا کنید، می توانید فردی رمانتیک باشید، اما برای افرادی که رابطه با آنها فقط سرگرم کننده است، آدم رمانتیکی نیستید.


بیشتر بخوانید  سفر علیرام نورایی به مشهد مقدس!
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *