تست روانشناسی | ترسناک‌ترین حیوان به نظرتان کدام است؟



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: در تست شخصیت ترس، با انتخاب حیوانی که بیشتر شما را می ترساند، ترس های خود را کشف کنید و درباره شخصیت خود بیشتر بدانید. پس به من بگویید کدام یک از این حیوانات بیشتر شما را می ترساند!

در تصویر بالا شش حیوان وجود دارد که عبارتند از: خفاش، جغد، گربه، عنکبوت، مار و خرگوش. کدام حیوان شما را بیشتر می ترساند؟ حالا بیایید بفهمیم حیوانی که انتخاب کردید در مورد شما چه می گوید!

روانشناسی

خفاش

خفاش ها موجودات فوق العاده باهوشی هستند. آنها دوست دارند وارونه باشند و این توانایی منحصر به فرد آنها را در مقایسه با سایر موجودات زنده عجیب و غریب می کند. این افراد به خرافات اعتقاد دارند و از جامعه می ترسند و تمایل به پنهان کاری دارند. خفاش می خواهد به شما توصیه هایی داشته باشد: «از انزوا و تنهایی خارج شوید و با دوستان و عزیزانتان وقت بگذرانید».

تست شخصیت ترس؛ عنکبوت

در اساطیر یونان باستان، عنکبوت برای الهه خرد، آتنا، حیوانی مقدس است. در اکثر باورها، تار عنکبوت نمادی از دنیای مادی ماست. افرادی که عنکبوت را انتخاب کردند، بزرگترین ترس آنها از دست دادن جهان است.

یک جغد

جغد در ادبیات فارسی نماد ویرانه ها و افراد زشت است. مردم از جغدها می ترسند زیرا آنها توانایی های مرموز و عجیبی دارند. از جنبه های خوب آنها می توان گفت: جغدها همیشه آماده هستند و کنترل دقیقی بر محیط دارند.

بیشتر بخوانید  باران پول در آسمان چک! +فیلم

مار

اگر مار انتخاب می کنید باید بدانید که مارها همیشه روی زمین هستند اما می توانند سریع حرکت کنند یا حتی بپرند. خم می شوند اما نمی شکنند. آنها همچنین بسیار صبور هستند و تقریبا همیشه منتظر طعمه خود هستند. مار می خواهد این توصیه را به شما کند: «زهر از درون می آید. البته بدترین نوع سم از مار است. مارها در برابر زهر خود مصون هستند. اما اجازه دهید یادآوری کنم که بهترین داروهای مدرن از سم ساخته می شود. پس زهر خود را به دارو تبدیل کن».

تست شخصیت ترس؛ چت کنید

گربه ها موجودات شگفت انگیزی هستند. آنها همیشه برای ماندن در یک رابطه به عشق و توجه نیاز دارند. گربه به شما یادآوری می کند: «مستقل بمانید». این بدان معنا نیست که شما باید از روابط اجتناب کنید، اما به این معنی است که همیشه باید برای خود زمانی پیدا کنید. و البته از شر افراد سمی خلاص شوید. دوست داشتن و مراقبت از خود اولین قدم برای رسیدن به خوشبختی است.

خرگوش

خرگوش با بهار همراه است. آنها می توانند زندگی را چند برابر کنند. بنابراین، اعتقاد بر این است که خرگوش ها با باروری، خلاقیت مرتبط هستند. خرگوش می خواهد چیزی را به شما یادآوری کند: “رابطه داشتن یک نعمت است.” شما نباید از رابطه با مردم خجالت بکشید.

خوانندگان محترم خبرنامه می توانند نظرات و پیشنهادات خود را از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک ارسال کنند. شما همیشه می توانید از طریق بخش سرگرمی خبرنامه به آخرین آزمون ها، پازل ها، سوالات و پازل ها دسترسی داشته باشید. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقه مند به شناخت بهتر خود هستند.

بیشتر بخوانید  سر و کله تمساح غول پیکر گرسنه پس از سیل در روستایی در سیستان و بلوچستان پیدا شد / فیلم


دیدگاهتان را بنویسید