تست تاج در خانه با همان قیمت آزمایشگاهی



با افزایش تعداد بیماران تاج گذاری و مرگ و میرها ، کشور عملا وارد موج پنجم تاجگذاری شد. در چنین شرایطی ، مجموعه Visit همچنان برای شهروندان تهرانی است که سرعت دسترسی و خدمات دسترسی به خدمات تشخیصی و درمانی را در خانه تسهیل و تسهیل می کنند.

به گزارش ایسنا ، با توجه به درخواست بازدید ، با فوران تاج و آغاز موج پنجم ، برنامه “بازدیدبه عنوان ارائه دهنده خدمات تشخیصی و درمانی در خانه ، همزمان با موج پنجم کرونا ، برای اولین بار ، با کاهش هزینه خدمات خود ، تعرفه آزمایش تاج (PCR) در خانه را با آزمایش آزمایشگاهی برابر می کند. تعرفه به طوری که شهروندان تهرانی بدون هیچ نگرانی و بدون ترک خانه خود ، تست تاج خود را با همان قیمت آزمایشگاه در خانه انجام دهند.

مجموعه Visit با همکاری معتبرترین آزمایشگاه های مجاز تهران ، کارشناسان آزمایشگاه را به منزل شما می فرستد تا در مراحل مختلف فرآیند آزمایش ، از نمونه برداری تا اعلام نتایج ، با اطمینان پاسخی قابل اعتماد به مشتریان ارائه دهند. پاسخ تست تاجی (PCR) ارائه شده نیز در دسترس مسافران شرکت های هواپیمایی مختلف است.

یک فرصت ویژه دیگر برای “بازدید” از همه شهروندان تهرانی مشاوره تلفنی رایگان قبل از آزمون است. می توانید مستقیماً با شماره 78137 با پزشک خود صحبت کنید تا بفهمید آیا به معاینه عروق کرونر نیاز دارید یا خیر. مشاوره رایگان تلفنی می تواند راهنمای خوبی برای شروع روند درمان در صورت ابتلا به بیماری در اسرع وقت باشد.

بیشتر بخوانید  وضعیت هرمزگان در مورد فوران تاج بسیار مهم است - آژانس مهر | اخبار ایران و جهان

می توانید به راحتی و به سرعت از آدرس یا سایت بازدید کنید مراجعه به سایت 224.ir تمام مراحل را طی کنید و فقط با چند کلیک تست تاج در خانه انجام دهید. با استفاده از کد تخفیف cvd19 ، می توانید درخواست آزمون خود را با تعرفه آزمایشگاهی در سایت یا برنامه “بازدید” ثبت کنید. این ویزیت مجوزهای لازم را از سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت دریافت کرده است و قیمت انواع خدمات در سیستم ویزیت براساس تعرفه های رسمی وزارت بهداشت است.

شهروندان تهرانی می توانند با مراجعه به سایت www.visit24.ir در وب سایت Visit از این امکانات مختلف برای ثبت نام یا نصب برنامه Visit از فروشگاه های معتبر مجازی مانند کافه بازار استفاده کنند.

پایان گزارش آگهی

دیدگاهتان را بنویسید