تساوی پرسپولیس و فولاد در مهیج ترین بازی هفته!



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آخرین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران ، فولاد خوزستان از ساعت 21:10 به دیدار پرسپولیس رفت و این دیدار خسته کننده و بدون احساس با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان گل محمدی به هدایت لیگ برتر ادامه دهند.

بازی با فشار اولیه فولاد و کسب سه کرنر متوالی آغاز شد اما به تدریج پرسپولیس به خود آمد و بازی متعادلتر شد اما هر دو تیم در ایجاد موقعیت ناکام ماندند. در دقیقه 26 ضربه فنی و ناگهانی امید عالیشاه از فاصله حدود 20 متری با اختلاف بسیار کم به وجود آمد. ده دقیقه بعد اعتراض کنعانی ها به تصمیم داور و شروع سریع بازی توسط فولادی ها باعث ضدحمله پرسپولیس شد اما سید جلال حسینی به موقع پریرا را متوقف کرد و توپ را دفع کرد. این مسابقه در نیمه اول به دلیل فشار زیاد بازی خطرناک نبود و بازی در میانه زمین پیش رفت. در نیمه دوم وضعیت همانند نیمه اول بود و خبری از موقعیت گل یا بازی جالب نبود. بازیکنان پرسپولیس سعی در گلزنی داشتند اما بی احتیاطی و بی برنامه بودن آنها را مجبور کرد تا دیگر گلزنی نکنند و از تساوی بین سپاهان و پیکان برای افزایش فاصله خود با تیم دوم استفاده نکنند.

ترکیب فولاد: احسان مرادیان ، سینا شاه عباسی ، موسی کولیبالی ، صالح هاردانی ، وحید حیدریه ، محمد آبشک (کارت زرد) ، احمد عبدالله زاده ، آياندا پاتوسی ، محمدرضا عباسی ، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا.

ترکیب تخت جمشید: حامد لک ، سید جلال حسینی ، محمد حسین کنعانی زادگان ، مهدی شیری ، سعید آگای ، احمد نورالهی ، احسان پهلوان ، مهدی ترابی ، امید عالیشاه ، عیسی القطیر و شهریار مغانلو.

بیشتر بخوانید  تصمیم جدید مجلس برای افزایش حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۳

یک صنعت نفت – منسوجات
تیم های فوتبال صنعت نفت و نساجی در دیداری از هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت 21:00 به مصاف هم رفتند. این دیدار با تساوی “یک بر یک” به پایان رسید. گل صنعت نفت توسط محمود مطلق زاده در دقیقه 42 و با شوت از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید. در وقت از دست رفته نیمه اول ، حامد شیری با یک ضربه ایستگاهی زیبا بازی را به تساوی کشاند. پس از به ثمر رساندن این گل ، داور در پایان نیمه اول سیگنال داد و پس از این سیگنال اعضای تیم صنعت نفت نسبت به تصمیم داور اعتراض کردند. آنها معتقد بودند که داور وقت زیادی را تلف کرده است. با این نتیجه صنعت نفت 33 امتیاز کسب کرد و در رده دهم باقی ماند. منسوجات نیز با 26 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

نتایج هفته بیست و ششم لیگ برتر

ذوب آهن وان – سایپا وان

ماشین آلات 3 – عسل صفر رفسنجان

استقلال 2 – تراکتور یک

پیکان یک – سپاهان یک

هدف گوهر سیرجان 2 – آلومینیوم یک اراک

شهر خودرو یک – نفت صفر مسجد سلیمان

بیشتر بخوانید: گائدی یک ستاره بود ، استقلال را به دست آورد

253 251

دیدگاهتان را بنویسید