تساوی بدون هدف ذوب آهن و سایپا در پایان نیمه اول – اخبار اصفهان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اصفهان در یکی از مهمترین و تعیین کننده ترین دیدارهای لیگ برتر ، تیم های ذوب آهن و سایپا از ساعت 19:40 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند.

ذوب آهن که به دلیل تصمیم هیات تجدید نظر در بازگشت نتیجه بازی پیکان و سایپا که منجر به شکست ساپیا شد در رده چهاردهم جدول قرار دارد امیدوار است از سایپا جدا شود و در این مسابقه با 6 امتیاز پیروز شود از خطر سقوط.

در آن سوی زمین شاگردان فراز کمالوند در سایپا تهران که شب قبل از بازی با ذوب آهن دچار شوک شده بودند ، در فولادشهر با انگیزه مضاعف پا به زمین گذاشتند تا در این دیدار مهم نتیجه بگیرند و به بازی قبلی خود برگردند. موقعیت

ذوب آهن این دیدار را با شهاب گردان ، وحید محمدزاده ، سید عبدالله حسینی ، مسعود ابراهیم زاده ، میلاد جهانی ، رضا محمودآبادی ، دارکو بیدوف ، دانیل مومنی ، سینا اسدبیگی ، فرشاد محمدی مهر و مهتاب هاگدو آغاز کرد.

فراز کمالوند همچنین تیمش را با ترکیب اصلی رضا علیاری ، امیر حسین حسین زاده ، مجید علیاری ، کوروش ملکی ، حسین ماهینی ، مهرداد حیدری ، حسین ملکی ، سید ابوالفضل جلالی ، سینا مربادی مریدی ، مودی به میدان فرستاد.

در اولین فرصت این مسابقه و در دقیقه 5 حرکت عمیق مجید علیاری در محوطه جریمه ذوب آهن با ضربه سر این بازیکن همراه بود که با اختلاف کمی از دروازه بیرون آمد.

در دقیقه 10 این مسابقه شوت فرشاد محمدی مهر از سمت راست محوطه جریمه سایپا با اختلاف از دروازه کوروش ملکی به بیرون آمد.

بیشتر بخوانید  فرمانده آمریکایی به دلیل سرنگونی ایرباس ایران مدال گرفت؟

در دقیقه 21 شوت دانیل مومنی از پشت محوطه جریمه سایپا به بالای دروازه رفت تا حملات متعدد ذوب آهن تا این دقیقه از بازی هدر رود.

در دقیقه 27 بازی ، شوت آکروباتیک سید عبدالله حسینی با اختلاف کمی از دروازه سایپا به بیرون آمد.

در دقیقه 37 ضربه سر مهاجم سایپا با واکنش زیبای مهدی امینی به کرنر آمد و موقعیت جدید سایپا به وجود آمد.

در دقیقه 45 این مسابقه با ضربه سر مدافع ذوب آهن در محوطه جریمه سایپا با واکنش زیبای دروازه بان سایپا به کرنر رفت.

این دیدار در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام / 172 / f

دیدگاهتان را بنویسید