تزریق واکسن 50000 اردبیلی / تعهدی از اصناف دریافت کرده ایم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



مسعود امامی یگانه در گفتگو با گزارشگر بیشتراظهارات: وضعیت اردبیل قرمز است و ما از اصناف و مشاغل برای ادامه فعالیت و رعایت موازین بهداشتی تعهد لازم را گرفته ایم که در صورت عدم مراقبت واحدهای صنفی آنها تعطیل می شود.

وی افزود: اتحادیه ها و اصناف قول داده اند كه به مشتریان خود در مورد رعایت پروتكل های بهداشتی هشدار دهند و از ماسك و ضد عفونی كننده ها در مراكز خرید و رعایت فاصله اجتماعی استفاده كنند.

استاندار اردبیل به خطر معابر و بازارهای بسته در شرایط قرمز تاج اشاره کرد و گفت: بیشتر این معابر و بازارهای آزاد سعی کرده اند شرایطی را در ورودی گذرگاه و بازار فراهم کنند تا عموم مردم نظارت کنند استانداردهای بهداشتی یا اهمیت آنها. “آگاه باشید.

امامی جگان افزود: از دیروز با محدودیت بیشتر برای رستوران ها و مغازه های میان وعده ، فعالیت های این مجموعه در خارج ارائه می شود و تالارهای عروسی نیز تعطیل است.

وی همچنین ممنوعیت چادر در پارک ها و باغ ها را یادآور شد و خاطرنشان کرد: ورود خودروهای پلاک خارجی به شهر سرخ اردبیل ممنوع است.

امامی جگان با قدردانی از تلاش های کادر پزشکی برای مراقبت از بیماران بیشتر و کاهش تلفات در این قله خطرناک ، افزود: با تزریق 50 هزار دوز واکسن در اردبیل ، روند واکسیناسیون دوز دوم و واکسن های سنی 65 سال به بالا انجام می شود. در حال پیش رفت. آماده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: خوشحالیم که تزریق واکسن ایرانی در اردبیل آغاز شده و عملیات واکسیناسیون در بیش از چهار مرکز تلفیقی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید  چهره واقعی آصف میرزا گیلدخت و همسرش | عکسی خانواده سعید چنگیزیان لو رفت

در حال حاضر ، شهر اردبیل با بیش از 250 بیمار بستری که برخی از آنها در آن هستند ، در وضعیت تاج قرمز قرار دارد آه تو. ECU آنها در بیمارستان بستری هستند ، اردبیل نیز وارد پیک پنجم شده است و گذر از این مرحله نیاز به تلاش و پشتیبانی شهروندان اردبیلی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید